Puste pola startowe, coraz bardziej niepewne Grand Prix Niemiec transmitowane na kanałach prywatnych... The F1 mimo licznych wyzwań nie potrafi odwrócić spadku popularności. Nowe przepisy nie poprawiły trendu, zgodnie z którym jednostki napędowe są znacznie cichsze niż silniki V8, obowiązującego do 2013 roku.
Ambasador Renault który zamówił ten zasilacz, Alain Prost uważa, że ta zmiana silnika była niezbędna aby zapewnić obecność budowniczych. „Silniki odzyskały ważną rolę. Mówimy o tym częściej, bo to nowa technologia. Tego właśnie chcieli producenci. Myślę, że Renault by odeszło i Mercedes i Honda nie przyjechałaby, gdyby ten przepis nie został zatwierdzony. To nie byłaby ta sama F1”, skomentował czterokrotny mistrz świata Motorsport.com.
Gdyby Renault i Mercedes były przychylne wprowadzeniu technologii hybrydowej, Ferrari zawsze sprzeciwiał się takim zmianom.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)