Historia Hondy w F1 czy nie było to dla niego przydatne?
Nie, ponieważ nie stanowiło to żadnego wsparcia dla innych producentów silników. Nawet jeśli mam być całkowicie szczery Renault, który był pionierem V6 Turbo i który dominował w atmosferze z V10 i V8, nie pojawił się z wyjątkowym V6 T/H. A on nadal nie jest na poziomie Mercedes po czterech sezonach...
McLaren Czy nie jest to trudny zespół do pracy, trochę zbyt sztywny w stosunku do zasad i niecierpliwy?
Trudno odpowiedzieć. Tak, jest wymagająca, tak, tak, zakończy swój piąty sezon bez zwycięstwa, tak, z pewnością wierzyła, że wznowienie współpracy z Hondą bardzo szybko przeżyje na nowo najlepsze momenty ich wspólnej przeszłości. Jeśli dodatkowo w środku umieścimy trzecie wielkie nazwisko, Fernando Alonso, też spieszę się, by na nowo przeżyć zwycięstwo... Wojna na słowa, w miejscach publicznych, jest czasami straszna...
Jaki „bonus” otrzyma Renault, napędzając McLarena w przyszłym sezonie?
Podobnie jak Renault, McLaren należy do historii F1. Przeżyła wzloty i upadki i doskonale zna zagrożenia, jakie niesie ze sobą ta dyscyplina. Wie, co ludzie wkładają w partnerstwa, których pragnie. Środki, czas, pomoc, możliwie najlepszy produkt i przede wszystkim wzorowe równe traktowanie. Silnik Renault prawdopodobnie nie jest najlepszy w swojej klasie, ale regularnie do niego zbliża się i niewiele będzie mu brakowało w przyszłorocznym starciu z Mercedesem. Ale to niewiele można zrekompensować pewnymi innymi aspektami, które przyczyniają się do wydajności. McLaren wniesie wiele do Renault…
Odkryj cały wywiad zAlain Prost oraz nasz raport na temat Renault w AUTO nr 2133tygodniowo, dostępny już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)