Nigdy nie należy wyciągać pochopnych wniosków po prezentacji wiadomości jednomiejscowy de Formuła 1. Zaprezentowany w ubiegły piątek w Salzburgu (Austria), AlphaTauri AT02 zaprezentował inny styl podczas docierania w Imola (Włochy), gdzie Faenza (Emilia-Romagna) kontynuuje w tym tygodniu przygotowania do roku 2021.
Główną modyfikacją w stosunku do pierwotnej wersji jest nos umieszczony pośrodku sylwetki i dotyczy kufy, która została widocznie dopracowana, tak aby pasowała do żyły twarzy. Mercedes, Renaulti inne McLaren.
Po dalszym gromadzeniu kilometrów za kierownicą Toro Rosso STR14 w 2019 r., Japończyk Yuki tsunodaktóry przygotowuje się do debiutu w F1, w środę rano dostąpił zaszczytu zasiadania na nowym AT02, zanim przekazał pałeczkę swojemu koledze z zespołu Pierre Gasly, który grał rano z STR14.
To była okazja, aby zobaczyć ten nowy orli nos, w który włoska drużyna zainwestowała swoje 2 żetony rozwoju. Przeprojektowano także przednie zawieszenie.
« Myślę, że AT01 był najlepszym samochodem, jaki zespół kiedykolwiek wyprodukował”, powiedziała Jody Egginton, dyrektor techniczny AlphaTauri, podczas premiery ATO2. STR14 nie był zły, ale przez cały sezon mogliśmy rozwijać AT01.
W 2021 r. każda drużyna będzie miała tylko parę żetonów do ulepszenia swojego podwozia. Zdecydowaliśmy się zachować komórkę przetrwania. Wierzymy, że podwozie i układ napędowy zapewniają nam solidną platformę startową, dlatego zainwestowaliśmy nasze tokeny w inne miejsce ".
Z nadzieją AlphaTauri, że ta nowa koncepcja nosa zmieni oblicze światowej hierarchii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)