Jak każdy wypadek w Formuła 1FIA wyciągnie wnioski z tej sytuacji Guanyu-Zhou w Silverstone. W ten sposób chiński pilot zobaczył łuk swojego Alfa Romeo wyrwać kiedy jednomiejscowy, przewrócił się po zderzeniu z Georgem Russellem (Mercedes) dotknął ziemi na początku Grand Prix Wielkiej Brytanii w 2022 r.
Frédéric Vasseur, dyrektor Alfa Romeo w Formuła 1, podzielił się niektórymi elementami dochodzenia prowadzonego przez Międzynarodową Federację Samochodową (FIA). „Dochodzenie jest w toku i dzielimy się wszystkimi informacjami na temat wypadku z FIA, – wyjaśnił Francuz. Pierwsza informacja jest taka, że uderzenie było dwukrotnie silniejsze niż wymagane w testach zderzeniowych obciążenie regulacyjne. Nie wiem, czy patrzysz na asfalt, ale w asfalcie wyrył rowek na cztery, pięć centymetrów. »
CZYTAJ TAKŻE > Dlaczego pałąk Guanyu Zhou ustąpił miejsca na Silverstone?
Na czwartkowym posiedzeniu Techniczny Komitet Doradczy przeanalizował tę kwestię. „TAC omówił także poważny incydent z udziałem Guanyu Zhou na Silverstone, wskazuje w ten sposób FIA. Zespoły potwierdziły swoją gotowość do wprowadzenia bardziej rygorystycznych środków dotyczących pałąków od 2023 roku. FIA zobowiązała się do ukończenia odpowiednich analiz i przekazania zespołom nowych wymagań dotyczących bezpieczeństwa pałąków. »
Artykuł 13.3.1 Regulaminu Technicznego Formuła 1 wskazuje, w jaki sposób testowana jest wytrzymałość obręczy oraz obciążenia, jakie może ona wytrzymać bez uginania się. „ Bez względu na to, jak wysoki jest test zderzeniowy, zawsze możesz uzyskać większy szok (w rzeczywistości) – wyjaśnił Frédéric Vasseur. Oczywiście będziemy musieli działać samodzielnie i wraz z FIA, aby zobaczyć, jak możemy poprawić bezpieczeństwo. »
FIA wyjaśniła również, w jaki sposób planuje kontrolować morświny w 2023 roku.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)