Tym razem Jamesa Bonda tam nie było, ale Aston Martin nie przegapiła jednak uroczystej ustnej prezentacji AMR22. W programie brak kina, za to krótki film, którego wstępem jest sztuczna atmosfera reklamy: szare niebo, góra, wspaniałe drogi. Potem trzech zawodników. Koncentraty. Mężczyzna wspina się na zbocze góry, patrząc w górę, inny wspina się na rowerze, próbując opanować różne dostępne mu zakręty, podczas gdy młoda kobieta wspina się po górach przez las, po szlakach. Gdy nagle, Lance Stroll i jego pasażer Sebastian Vettel pojawią się w SUV-ie marki, Aston Martin DBX. Co oni wszyscy mają ze sobą wspólnego? Dążą do szczytu i w końcu wspólnie się na niego wspinają! Myśleliśmy, że wpływy alpinizmu są zarezerwowane dla nas Alpine, ale Aston Martin nie został pominięty. Metafora jest dobrze wyczuta i przygotowuje się na czerwony (jeśli nie zielony) wątek prezentacji. Przede wszystkim reprezentuje projekty zespołu Silverstone, który tego nie zrobił
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)