Recenzja Barcelona 2 2020: Ferrari gromadzi kilometry

Poznaj dane z drugiego tygodnia zimowych testów F1 2020 w Barcelonie.

opublikowany 28/02/2020 à 19:21

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Recenzja Barcelona 2 2020: Ferrari gromadzi kilometry

Drugi i ostatni tydzień zimowych testów F1 Rok 2020 Barcelona zakończyła się w ten piątek bez poprawy pod względem chronometrycznym referencji osiągniętej w zeszłym tygodniu przez Valtteri Bottas (Mercedes) w 1’15”732.

Nawet jeśli maksymalny czas, który trzeba ocenić z perspektywy, nie został pobity, kierowcy mimo to generalnie zwiększali tempo w ciągu ostatnich trzech dni, kończąc w większości na okrążeniu z czasem 1:16” lub 1:17”. , z wyjątkiem Antonio Giovinazziego (Alfa Romeo).

Najlepszy czas ponownie uzyskał Valtteri Bottas, ustanowiony na najmiększych oponach C1 z czasem 16'196"5, z przewagą 73 tysięcznych Max Verstappen (czerwony Byk) (na oponach C4) i 80 tysięcznych do przodu Daniel Ricciardo (Renault). Najlepsze Ferrariz Charles Leclerc, pojawia się na 4. pozycji z przewagą 0″164 Lewis Hamilton (Mercedes) dwie dziesiąte, tak samo Esteban Ocon (Renaulta).

Godziny ustalane są przeważnie podczas dwóch sesji w ciągu dnia.

 

 

Mając mniej dnia i konieczność przetestowania pierwszych potencjalnych rozwiązań i odpowiednich ustawień, poszukiwanie czasu nie będzie priorytetem w porównaniu z długimi przejazdami w czasami trudnych warunkach na torze (wiatr, a nawet mokry tor w czwartek rano). .

Ferrari kontynuuje okrążenia

Jeśli chodzi o przebieg, Ferrari znalazło coś w sobie, odkąd udostępnił SF1000 Sebastian Vettel i Charles Leclerc byli najbardziej sumienni na torze, przejeżdżając prawie 490 okrążeń w porównaniu z 353 w zeszłym tygodniu. Sebastian Vettel i Charles Leclerc osiągnęli w ten sposób dwa najlepsze wyniki w rotacji na torze.

Dobre zbiory dla Włochów, podczas gdy dwóch wyznaczonych rywali nie przeżyło takiego samego scenariusza na torze. Mercedes nie jest na pierwszych pozycjach tej kumulacji, obciążony czwartkowymi problemami z silnikiem w jednostce napędowej Lewisa Hamiltona, autora zaledwie 14 okrążeń. 407 pętli i niecałe 1900 km należy przypisać W11.

Bloki Mercedesa nieco ucierpiałyod kiedy Williams również napotkał podczas tych przejazdów problemy ze swoimi niemieckimi jednostkami napędowymi, jednakże zespół Grove uzyskał w tym tygodniu wynik bardzo podobny do Mercedesa, głównie dzięki 158 okrążeniom przebytym w czwartek przez Nicholas Latifi i 143 George'a Russella w ostatnim dniu.

Drugim „słabym występem” jest Red Bull Racing, który pozostaje w tyle, mając tylko 29 okrążeń Alexa. Albon Środa (problem z zawieszeniem), kiedy Max Verstappen stracił czas w czwartek podczas przejażdżki po żwirowej pułapce.

Sesja, w której ze względu na wiatr zespół z Milton Keynes również skorygował swój program, przeprowadzając krótkie sztafety. Wyniki Red Bulla: 306 okrążeń w porównaniu do 471 tydzień temu. Ale w klanie austro-brytyjskim nie ma się co martwić.

Stajnia siostry Alfa Tauryń zauważył, że jego program został zakłócony przez problem ze źle podłączoną rurą na powierzonym AT01 Pierre Gasly W środę rano blokowanie Francuza na 25 obrotach. Jednak 138 okrążeń następnego dnia z nawiązką zrekompensowało początkowy deficyt.

Wlać Haas, sprzęgło VF20 zahamowane Kevin Magnussen nabiera dziś tempa, bez większych konsekwencji dla amerykańskiego programu szkoleniowego. Alfa Romeo również przejechała mniej, uzyskując prawie 110 okrążeń mniej, zwłaszcza z powodu wczorajszego odejścia Antonio Giovinazziego.

 

 

Wszystkie informacje i pełną analizę tych testów przeprowadzonych przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii można znaleźć w numerze AUTO 2257tygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od przyszłej środy w kioskach.

W międzyczasie nie zapomnijcie, że dostępny jest nasz Przewodnik po F1 2020 w wersji cyfrowej i w kioskach.

0 Zobacz komentarze)