Recenzja Barcelony 2: Ferrari i Mercedes patrzą na siebie

W drugim tygodniu zimowych testów F1 2019 zespoły zwiększyły tempo, a Ferrari i Mercedes ruszyły łeb w łeb na torze i już zaangażowały się w pogawędkę.

opublikowany 01/03/2019 à 19:28

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Recenzja Barcelony 2: Ferrari i Mercedes patrzą na siebie

Najlepsze wyniki pomiaru czasu od testów zimowych dzieliły trzy tysięczne F1 2019. Od jednego oddechu powróciła preferencyjna pozycja na szczycie grafiku la Stabilny Ferrari dzięki Sebastian Vettel w 1’16″221, a następnie bardzo blisko Lewis Hamilton (Mercedes), autor swojej referencyjnej wycieczki w piątkowe popołudnie.

To właśnie te dwie ostatnie dzisiejsze sesje pozwolą nam uzyskać najszybsze czasy okrążeń od rozpoczęcia testów 18 lutego, po niemal całkowitym zastosowaniu czerwonych opon Pirelli C5. Logiczny postęp, ponieważ zespoły wcześniej skupiały się na gromadzeniu kilometrów.

Po raz kolejny trzeba uwzględnić te czasy: nie da się ustalić żadnej ostatecznej hierarchii przed Melbourne i startem pierwszego Grand Prix, ponieważ określenie ilości benzyny, trybów mocy jest skomplikowane...

Udało nam się jednak zobaczyć pierwsze małe zdania między dwoma klanami Mercedesa i Ferrari, a Hamilton przyznał w ten piątek, że SF90 może potencjalnie być o pół sekundy szybszy na okrążeniu niż W10. Do którego Mattia Binotto, nowy szef Scuderii, odpowiedział szybko.

Mniej kilometrów w Mercedesie i Ferrari kiedy Renault, Racing Point i Williams gromadzić

Oprócz kwestii prędkości inżynierowie starali się przede wszystkim uczynić swoje jednomiejscowe samochody jeszcze bardziej niezawodnymi, ale także przetestowali nowe części, jak Mercedes, począwszy od poniedziałku.

W grze w przebyte kilometry mistrzowie świata nadal dominowali (579 okrążeń, co daje w sumie 1189 okrążeń w ciągu dwóch tygodni), ale poniedziałkowe niepowodzenia mechaniczne (ciśnienie oleju) nie pozwoliły na dorównanie przebiegom z pierwszego przejazdu. tydzień w Mercedesie.

W Ferrari i czerwony Byk, zjazdy z toru (Vettel po pękniętej feldze, Gasly czwartek) i awatary techniczne (elektryczne dla Vettela w ten piątek, skrzynia biegów dla Verstappen tego samego dnia) jeszcze bardziej skróciły liczbę okrążeń na torze.

Renault, punkt wyścigowy, Haas poprawiają przebieg w ciągu tych dwóch tygodni, podobnie jak Williams, ale zespół Grove miał tę wadę, że w zeszłym tygodniu opuścił dwa pełne dni.

Czas pokaże, jaki będzie poziom FW42, gdy nadejdzie czas na zwiększenie tempa, gdyż ani Kubica, ani Russell najwyraźniej nie dążyli do absolutnych osiągów.

Odszyfrowanie drugiego tygodnia testów zimowych 2019 oraz ogólna ocena tych przejazdów, przeprowadzona przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii, można znaleźć w numerze 2206 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej, a od przyszłej środy w kioskach.

Nasz Przewodnik po F1 2019 również pozostaje dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.

Recenzja tygodnia 2 Barcelona 2019 (kliknij każdy obraz prawym przyciskiem myszy, a następnie wyświetl w powiększeniu):

Najlepsze czasy na kierowcę:

 

Okrążenia według kierowców:

 

Przebieg na kierowcę:

Wycieczki na stajnię:

 

Kilometry na stajnię:

 

Wycieczki według producenta silnika:

 

Kilometry według producenta silnika:

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz