Binotto: „Być może problem występuje nawet w początkowej koncepcji samochodu”

Mattia Binotto i jego sztab drapią się po głowach, szukając winy w Ferrari SF90, które od początku sezonu 2019 F1 nie jest w stanie dotrzymać kroku Mercedesowi.

opublikowany 13/05/2019 à 15:36

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Binotto: „Być może problem występuje nawet w początkowej koncepcji samochodu”

Gdzie kryje się zło? Z pewnością jest to pytanie, na które inżynierowie próbują odpowiedzieć. Stabilny Śledzenie Ferrarirozczarowujące Grand Prix Hiszpanii (Sebastian Vettel 4., Charles Leclerc 5). 

La jednomiejscowy Włoszka wydaje się cierpieć na głęboką chorobę ulepszeń aerodynamicznych nie udało się usunąć w Barcelonie. W niedzielny wieczór Mattia Binotto, dyrektor ds. zarządzania sportem w Maranello, ćwiczył metodę Coué. „Aktualizacje wprowadzone w Barcelonie, zarówno pod względem aerodynamicznym, jak i silnika, sprawdziły się (…), ale okazały się niewystarczające. »

 

Dzień po tej dziwacznej deklaracji Włoch zmienił zdanie. I to nie jest zbyt pocieszające dla fanów. „Tracimy dużo czasu na każdym zakręcie. Występuje spora część podsterowności. To coś, co naprawdę musimy przeanalizować. Wyciągnięcie jednoznacznych wniosków zajmie nam jeszcze kilka dni. 

Może to być problem z równowagą, wsparciem, być może nawet powiązany z pierwotną koncepcją samochodu. Myślę, że nie mamy odpowiedzi– przyznaje, zanim się poprawia.  Nie sądzę, żeby to była katastrofa.

 

Jeśli jest to początkowy problem projektowy, zależy to od tego, czego konkretnie dotyczy i myślę, że są rzeczy, które możemy rozwiązać w ciągu sezonu. Ile czasu nam to zajmie? Trudno odpowiedzieć. Myślę, że najważniejsze jest znalezienie sposobu na rozwiązanie problemów i jestem pewien, że uda mi się to szybko zrobić. »

Nie powinniśmy zwlekać, ponieważ Mercedes ma 96 punktów przewagi w klasyfikacji producentów przeciwko Ferrari po zaledwie pięciu Grand Prix.

Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Hiszpanii, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Katalonii, w numerze 2216 AUTOtygodniowo, dostępny od jutra wieczorem w wersji cyfrowej i od tej środy w kioskach.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz