Seria dostaw silników 2016 dla Red Bull Racing et Toro Rosso animował większą część zakończenia sezonu 2015, zespół z Milton Keynes w końcu osiągnął porozumienie z Renault używać jednostki napędowej V6 turbo / hybrydy Losange przemianowanej na nazwę TAG Heuer, gdy Toro Rosso wrócił do klanu Ferrari z blokami silnika z 2015 roku.
Z drugiej strony zmiana kontekstu na rok 2017, ponieważ na marginesie Grand Prix Monako Red Bull Racing, Toro Rosso i Renault potwierdziły współpracę od przyszłego sezonu zespół Faenzy znajdzie zatem francuską jednostkę napędową, co będzie drugą zmianą dostawcy w ciągu dwóch lat.
Dane, które wydają się zachwycać Carlos Sainz Jr. Hiszpański kierowca Toro Rosso, potwierdzone w grupie Red Bulla kilka tygodni temu i który w przyszłym roku musi być kontynuowany w Toro Rosso, stanowi wyraz uznania dla postępu poczynionego przez francuskiego producenta silników w 2016 roku.
„Spodziewam się wiele po trzecim sezonie z Toro Rosso. przyznaje syn dwukrotnego rajdowego mistrza świata w rozmowie z Auto Motor und Sport. Kiedy widzę postęp, jaki Renault zrobiło w ciągu ostatnich kilku miesięcy, jestem bardzo pewny tej zmiany. »
Aktualizacje francuskiego bloku silnika były zadowalające dla Red Bull Racing, który teraz powrócił do walki o drugie miejsce w mistrzostwach konstruktorów po wyprzedzeniu Scuderia Ferrari w rankingach po ostatnim Grand Prix Niemiec.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)