Carlos Sainz był już zmuszony do zdobycia 2. MGU-K

Ofiara awarii MGU-K w swoim McLarenie podczas Grand Prix Australii Hiszpan w najbliższy weekend w Sakhir będzie korzystał z drugiego silnika elektrycznego.

opublikowany 28/03/2019 à 16:28

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

Carlos Sainz był już zmuszony do zdobycia 2. MGU-K

Carlos Sainz osiągnął już swój roczny limit MGU-K. Trzeba powiedzieć, że limit na kierowcę to tylko dwa przykłady dla wszystkich 21 Grand Prix sezonu. Pierwszy model Madrileniana poszedł z dymem na 11. okrążeniu pierwszego wyścigu w Melbourne, kiedy jego McLaren silnik Renault zatrzymał się, a ogień zaczął się od tyłu. 

Sainz potwierdził przed Grand Prix Bahrajnu, drugą rundą kampanii 2019, że MGU-K uszkodzony w Australii nie nadawał się już do ponownego użycia. To nie pierwsza porażka Renault w tym zakresie, odkąd McLaren napotkał podobne problemy podczas zimowych testów.

« Renault badało ten komponent w ostatnich dniach; Mam nadzieję, że znaleźli źródło problemu, zwierzył się Hiszpan w czwartek w Bahrajnie. Wprowadziliśmy rozwiązania na ten wyścig, zobaczymy, czy okażą się skuteczne, czy nie. Poza sezonem doświadczyliśmy kilku awarii, więc prawdą jest, że jest to słaby punkt samochodu. 

Musimy nadal ciężko pracować, aby nie zmarnować żadnego punktu, ponieważ prawdopodobnie wyrzuciliśmy garść przez okno w Australii ".

Pomimo tej niefortunnej porażki Sainz, który w zeszłym roku jeździł już na silniku Renault, broniąc barw fabrycznego zespołu, potwierdza, że ​​nowa jednostka napędowa Losange prawie zmniejszyła różnicę w osiągach, która oddzielała ją od referencji sieciowych. 

« Czuję, że mamy więcej mocy, zarówno w konfiguracji wyścigowej, jak i w trybie kwalifikacyjnym– dodał były mistrz Formuły Renault 3.5. W zeszłym roku w sobotę zabrakło nam 10-12 km do maksymalnej prędkości. W tym roku wydaje się, że do najlepszych jesteśmy 2-3 km. Jest to częściowo spowodowane siłą docisku, ale także poprawionym silnikiem. 

Później nie ma większego sensu być szybkim na prostych, jeśli nie przekroczysz 11. okrążenia wyścigu. ". 

Trudno w tej kwestii zaprzeczyć Hiszpanowi. 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz