Haas jako pierwszy wjechał na tor, prezentując swoje czarno-białe barwy z czerwonymi zakończeniami, ozdobione nowym logo sponsora tytularnego obecnym na przednim błotniku, nosie, aureoli i osłonie silnika: MoneyGram. Amerykański zespół odnowił swój płaszcz na rok 2022, najpierw w kolorach rosyjskiej firmy Uralkali, a następnie przyjął całkowicie biały wygląd ze względu na kontekst geopolityczny naznaczony inwazją na Ukrainę. W tym roku na zakrętach jednomiejscowych samochodów nowej generacji znajdziemy czarne pasy nawiązujące do barw z roku 2020.
Porównaj barwy amerykańskiej drużyny na rok 2023 z barwami z roku 2022:
Podobnie jak w zeszłym roku, Haas obejmuje prowadzenie, otwierając piłkę w barwach. I podobnie jak w zeszłym roku, nie chodzi tu o jednomiejscowy ostateczne Kevina Magnussen et Nico Hülkenberg, którzy zasiądą za kierownicą swojego prawdziwego samochodu na rok 2023 z zimowych testów w Bahrajnie (23-25 lutego). Nie da się zatem dowiedzieć, jakich zmian technicznych dokonał zespół z Banbury (Wielka Brytania), aby spróbować dalej wspinać się w rankingach Producentów. Rok finansowy 2022 upłynął pod znakiem świetnego piątego miejsca Magnussena w pierwszym spotkaniu w kalendarzu, a ten sam kierowca zdobył swoje pierwsze pole position w Brazylii. W roku finansowym 8 firma Haas zajęła 2022. miejsce, co stanowi najlepszy wynik od 2018 r.
W kampanii na rok 2023 zespół będzie mógł liczyć na swojego duńskiego kierowcę i doświadczonego kolegę z zespołu, który go zastąpi Mick Schumacher. Para Magnussen/Hülkenberg w połączeniu z teksańską firmą MoneyGram i układem napędowym Ferrari zapewnić stabilność franczyzy kierowanej przez Günthera Steinera. Cel: wyjść z tyłu stawki, w której znajduje się stagnacja, i popsuć zabawę w walce o środek peletonu.
CZYTAJ TAKŻE > Haas podnosi zasłonę w swoich barwach na rok 2023
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)