Coulthard: „Doskonały pod względem marketingowym”

Kierowca Red Bulla, jakkolwiek pragmatyczny, uważa, że ​​wypadek Red Bulla w Turcji nie jest czymś złym. Z jego punktu widzenia gest Sebastiana Vettela był przewidywalny.

opublikowany 04/06/2010 à 13:49

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Coulthard: „Doskonały pod względem marketingowym”

David Coulthard, jeśli odejdzie na emeryturę Formuła 1, czasami wsiada za kierownicę czerwony Byk na roadshow marki napojów energetycznych. Teraz pilot DTM, jest przesłuchiwany przez Bild.de w sprawie powieszenia Sebastian Vettel i Mark Webber podczas Grand Prix Turcji. Pragmatyczny Szkot nie płacze skandalem.

« Od strony marketingowej jest znakomicie. Wszyscy mówią o Red Bullu », wyjaśnia David Coulthard. Zawrotna utrata punktów powiązana z tym incydentem nawet nie przeraża kierowcy Red Bulla. „ Każdy zrobił, co do niego należało. Nie możesz powiedzieć pilotowi, żeby nie atakował. To jakby dać dziecku lody i zabronić mu ich lizania. » Sebastian Vettel, zbyt kuszony tym apetycznym wyprzedzaniem, nie mógł oprzeć się pokusie ugryzienia Marka Webbera.

Jednak w czwartek obaj mężczyźni wzięli udział w spotkaniu pojednawczym w otoczeniu Christiana Hornera, Helmuta Marko i Adriana Neweya. Bez wątpienia wrażliwi na argument marketingowy wysunięty przez Davida Coultharda, osoby odpowiedzialne za Red Bull Racing wolą zapewnić „automatyczne” korzyści z tytułu mistrza świata. W tym roku Red Bull jest zespołem najlepiej przygotowanym do osiągnięcia tego celu.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz