Pojawi się urządzenie zabezpieczające kokpit Halo F1 i F2 w tym roku, a niemiecka firma CP tech potwierdziła w poniedziałek, że otrzymała zgodę FIA na produkcję systemu.
CP tech, podmiot holenderskiej grupy Nedschroef, swoje produkcje znajdzie na liście technicznej FIA nr 62 – AFP-Halos według normy FIA 8869-2018. Pierwsze Halo zostaną dostarczone zespołom Formuły 1 i Formuły 2 na początku 2018 roku do zespołów Formuły E na sezon 5 Mistrzostw, które rozpoczną się w IV kwartale 4 roku.
W rzeczywistości Halo powinno zostać zintegrowane z nowymi, w 100% elektrycznymi, jednomiejscowymi samochodami mistrzowskimi planowanymi na sezon 2018–2019.
„Wybraliśmy CP tech na naszego partnera badawczo-rozwojowego, ponieważ firma była w stanie zaoferować doskonałe rozwiązania techniczne. » przyznaje Andy Mellor, inżynier-konsultant w Globalnym Instytucie Bezpieczeństwa Motorsportu.
„Ten projekt jest prawdziwym uznaniem naszego unikalnego know-how i wiedzy specjalistycznej w zakresie złożonej obróbki mechanicznej tytanu i innych materiałów, – precyzuje Thomas Casey, dyrektor generalny CP tech. To kolejny flagowy projekt, z którego możemy być dumni, czerpiący z naszego ponad 25-letniego doświadczenia w dziedzinie sportów motorowych. »
CP tech ogłasza, że podczas testów dynamicznych jego systemowi udało się odbić koło uruchomione z prędkością 225 km/h.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)