Cyril Abiteboul: „Koncepcja naszego podwozia jest dobra”

Zespół Renault F1 jest zadowolony z pracy wykonanej w ciągu ośmiu dni katalońskich testów. Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing, uważa, że ​​podstawa zaproponowana przez R.S.19 jest dobra.

opublikowany 02/03/2019 à 11:14

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Cyril Abiteboul: „Koncepcja naszego podwozia jest dobra”

Renault F1 Zespół zarządzający jest jednym z zespołów, które poczyniły postępy pod względem przebiegu pomiędzy dwiema czterodniowymi sesjami testowymi w Hiszpanii. Aby wyjaśnić utratę czasu prowadzenia pojazdu w pierwszym tygodniu, pęknięcie tylnego skrzydła w R.S.19 prowadzonym następnie przez Daniel Ricciardo.

W tym tygodniu ukończono prawie sto dodatkowych okrążeń, co pozwoliło Renault osiągnąć drugą stratę w sumie Mercedes, ale przede wszystkim potwierdzenie koncepcji zdefiniowanych na sezon 2019.

Dlatego Renault wierzy, że ma solidną bazę roboczą przed pierwszym wydarzeniem w Melbourne w Australii, które odbędzie się w połowie marca.

„Ogółem mamy doskonałą korelację i współpracę między torem a naszymi fabrykami, widać Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing. Zebraliśmy ważne informacje i Ustaliliśmy, że osiągi naszego silnika odpowiadają naszym oczekiwaniom.

Dodatkowo koncepcja naszego podwozia jest dobra. Musimy teraz opierać się na tych fundamentach i nadal poprawiać nasze wyniki. Głównym celem testów zimowych jest ocena części do granic ich możliwości i niektóre rzeczy sprawdziły się lepiej niż inne. To część gry.

Nico i Daniel przekazywali konstruktywne uwagi przez te dwa tygodnie, codziennie dzieląc się kierownicą i pomagając naszemu zespołowi inżynierów w osiąganiu postępów tam, gdzie było to konieczne. »

Nico Hülkenberg, najbardziej doświadczony w pracy z Renault, był w stanie zauważyć ewolucję pomiędzy jednomiejscowy R.S.18 z końca 2018 roku i ten R.S19, jeszcze na początku swojego rozwoju.

„Od zeszłego roku poczyniliśmy znaczne postępy, szczególnie w zakresie układu napędowego, – podkreśla Niemiec. Nasza niezawodność jest dobra. Mieliśmy kilka drobnych problemów tu i ówdzie, ale zespół poradził sobie z nimi bardzo dobrze i byliśmy w stanie przejechać wiele okrążeń.

Wiemy, że konkurencja jest niezwykle zacięta, ale chcemy się skupić na sobie. Wjeżdżamy do Melbourne stosunkowo pewnie, ale w międzyczasie mamy wiele do przeanalizowania, aby upewnić się, że zmaksymalizujemy potencjał samochodu. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz