Odloty Keya i Seidla, wyniki do połowy masztu: McLaren kręci się w kółko!

Zrobienie czegoś nowego z czegoś starego to rozwiązanie, które znalazł Zak Brown, dyrektor generalny, aby ponownie wypuścić maszynę McLarena. Ale czy naprawdę dzięki odtworzeniu technicznej trojki, która jest przyczyną wszystkich problemów z przeszłości, Woking odzyska dawną świetność?

opublikowany 25/03/2023 à 13:25

Jeana-Michela Desnouesa

1 Zobacz komentarze)

Odloty Keya i Seidla, wyniki do połowy masztu: McLaren kręci się w kółko!

Co jest nie tak z McLarenem? © Florent Gooden / DPPI

To poważny kryzys, który wstrząsa brytyjską drużyną; kryzys przypominający ten, który miał miejsce pod koniec dekady 2010. Po latach chaosu, zawiedzionych nadziei i błędów, które rzucamy sobie w twarz, epizod Hondy zakończył się bolesnym rozwodem pod koniec 2017 roku. Aby jednak definitywnie przewrócić kartkę, znaleźć odrobinę spokoju, trzeba było pójść dalej, znaleźć ofiary odkupieńcze.

Konieczne było zwolnienie dyrektora sportowego Erica Boulliera, dyrektora technicznego Tima Gossa i szefa inżynierii Matta Morrisa. Z istniejącej trojki technicznej jedynie główny aerodynamik Peter Prodr

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

1 Zobacz komentarze)

Kontynuuj czytanie na te tematy:

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

25 o 03:2023

Jak mówi niejaki Carlos T., organizacja służy wydajności i jeśli nie radzi sobie dobrze, należy ją zmienić! Nie jestem pewien, czy to uspokaja Lando Norrisa, który podpisał bardzo długoterminowy kontrakt z McLarenem…

Aby napisać komentarz