Rośnie liczba odbiorców F1 w 2018 r

Liberty Media ogłosiło wzrost oglądalności programów telewizyjnych i cyfrowych w 2018 roku, drugi rok z rzędu.

opublikowany 19/01/2019 à 12:01

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Rośnie liczba odbiorców F1 w 2018 r

Konsekwencja lub nie bardziej zaciętego pojedynku pomiędzy Lewis Hamilton (Mercedes) I Sebastian Vettel (Ferrari), widzów telewizyjnych transmitujących Grand Prix F1 poczyniono dalsze postępy w 2018 r.

Lider tej dyscypliny Liberty Media potwierdził swoje dane za ubiegły rok, zarówno w przypadku transmisji tradycyjnych (telewizja), jak i cyfrowych, poprzez subskrypcję uruchomionej w zeszłym roku nowej usługi F1 TV, dostępnej na komputerach, tabletach i komórkach.

490,2 mln unikalnych widzów odnotował amerykański podmiot, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu do 2017 roku. Francja jest jednym z krajów, w których wzrost jest jednym z najbardziej znaczących i wynosi +51%. Brazylia, Chiny i Stany Zjednoczone to trzy największe kraje pod względem liczby unikalnych widzów.

Łączna liczba widzów na dwudziestu największych rynkach osiągnęła szczytowy poziom 1,59 miliarda, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu z 2017 r. Ogólna liczba widzów wynosi 1,758 miliona.

Monako i Francja w czołówce najczęściej oglądanych GP

Flagowa runda mistrzostw, Grand Prix Monako, pozostaje najczęściej oglądaną w 2018 r. ze 110 milionami widzów (+10% / 2017 r.). Bahrajn, Francja, Austria, Wielka Brytania, Włochy i Meksyk to wydarzenia, które przyciągają ponad 90 milionów widzów.

Liberty Media ogłasza także znaczny wzrost zaangażowania fanów na swoich portalach społecznościowych, Facebooku, Twitterze, Instagramie i Youtube.

0 Zobacz komentarze)