Konsekwencja lub nie bardziej zaciętego pojedynku pomiędzy Lewis Hamilton (Mercedes) I Sebastian Vettel (Ferrari), widzów telewizyjnych transmitujących Grand Prix F1 poczyniono dalsze postępy w 2018 r.
Lider tej dyscypliny Liberty Media potwierdził swoje dane za ubiegły rok, zarówno w przypadku transmisji tradycyjnych (telewizja), jak i cyfrowych, poprzez subskrypcję uruchomionej w zeszłym roku nowej usługi F1 TV, dostępnej na komputerach, tabletach i komórkach.
490,2 mln unikalnych widzów odnotował amerykański podmiot, co oznacza wzrost o 10% w porównaniu do 2017 roku. Francja jest jednym z krajów, w których wzrost jest jednym z najbardziej znaczących i wynosi +51%. Brazylia, Chiny i Stany Zjednoczone to trzy największe kraje pod względem liczby unikalnych widzów.
Łączna liczba widzów na dwudziestu największych rynkach osiągnęła szczytowy poziom 1,59 miliarda, co oznacza wzrost o 3% w porównaniu z 2017 r. Ogólna liczba widzów wynosi 1,758 miliona.
Monako i Francja w czołówce najczęściej oglądanych GP
Flagowa runda mistrzostw, Grand Prix Monako, pozostaje najczęściej oglądaną w 2018 r. ze 110 milionami widzów (+10% / 2017 r.). Bahrajn, Francja, Austria, Wielka Brytania, Włochy i Meksyk to wydarzenia, które przyciągają ponad 90 milionów widzów.
Liberty Media ogłasza także znaczny wzrost zaangażowania fanów na swoich portalach społecznościowych, Facebooku, Twitterze, Instagramie i Youtube.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)