Przez cały weekend rekonwalescencji nadal w drugiej połowie tabeli, zob Williams gra o punkty w sobotę wydawała się trudna. I to zostało potwierdzone. Spowolniony przez różne problemy techniczne i tempo wyścigowe tylko wyższe od tempa wyścigowego Alpine, Alexander Albon et Logan sierżant nie radził sobie lepiej niż 15 i 20. Rozczarowujący wynik dla zespołu Grove, który jest odczuwalny wewnętrznie.
„Samochód był dobry, ale byliśmy daleko w tyle, przyznaje najpierw Alexander Albon, autor dobrego 13. miejsca w kwalifikacjach. Przez cały wyścig mieliśmy problemy, których moglibyśmy uniknąć, gdybyśmy częściej jeździli podczas treningów. Przez cały wyścig przegrzaliśmy się i brakowało nam mocy. »
Świadomy poziomu swojego FW46 27-letni Tajlandia już nie może się doczekać drugiego Grand Prix sezonu: „ Miejmy nadzieję, że uda nam się spojrzeć na dane i przybyć do Jeddah w lepszej formie. Nasze tempo jest dość podobne do pozostałych, więc walka w środku stawki będzie zacięta i zacięta. »
Pech Logana Sargeanta
Po drugiej stronie garażu Logan Sargeant miał w weekend więcej trudności. Kilka dziesiątych sekundy za swoim kolegą z drużyny podczas testów, podobnie jak w zeszłym sezonie, Amerykanin w kwalifikacjach zajął nie więcej niż 18. miejsce, przed Alpine z bardzo bladymi twarzami. Jego zdaniem winą jest „ problem z elektroniką w kierownicy », czyli wtedy "Dochód" Sobota
OKRĄŻENIE 10/57
„AGGH!” krzyczy Logan Sargeant po ucieczce
Znowu radzi sobie dobrze, ale teraz spadł na ostatnie miejsce# F1 #BahrainGP pic.twitter.com/6GbCzR0jbV
- Formuła 1 (@F1) 2 marca 2024 r.
„Dlatego najważniejsze jest zrozumienie pierwotnej przyczyny tego problemu i rozwiązanie go w przyszłości. Mieliśmy bardzo dobre pierwsze okrążenie i doskonały pierwszy przejazd. „Uzyskaliśmy kilka dobrych wyników i czułem, że wyścig zbliża się do mnie, zanim pojawił się problem”., wyjaśnia kierowca, który na 4. okrążeniu wstrzelił się od razu w czwarty zakręt i stracił przy tym dziesiątki sekund. on ma " cierpiał na problem z elektroniką, co spowodowało, że podczas postoju spłaszczył opony i zmienił kierownicę. – mówi Dave Robson, dyrektor ds. wydajności zespołu.
Silnik Mercedesa nagrzany w Williamsie
Ale problemy nie skończyły się wraz z awarią elektroniki. jako Mercedes W15, Williams FW46 doznał przegrzania silnika. „Mieliśmy trochę problemów z temperaturą jednostki napędowej, co oznaczało, że nie mogłem utrzymać się blisko samochodów z przodu, więc był to trochę rozczarowujący wieczór., ubolewa Logan Sierżant. W takich przypadkach nie możemy nic zrobić, ale musimy przemyśleć wszystko i ruszyć dalej. »
„Od początku wyścigu mieliśmy problemy z obydwoma samochodami i tak naprawdę nigdy nie daliśmy żadnemu kierowcy okazji do mocnego naciskania, potwierdza Dave Robson. Przy dużym natężeniu ruchu jednostki napędowe pracowały w dopuszczalnych temperaturach i musieliśmy zachować ostrożność. »
„Bez wątpienia są problemy, które musimy całkowicie naprawić przed następną sobotą w Jeddah. Jak widzieliśmy wczoraj, środek stawki jest bardzo ciasny i gdybyśmy dzisiaj wykonali lepszą robotę, mielibyśmy okazję ścigać się o punkty. Na szczęście mamy szansę natychmiast wrócić, rozwiązać problemy i ścigać się lepiej w Arabii Saudyjskiej. ” podsumowuje Dave Robson.
Z Kelmanem Martim
CZYTAJ TAKŻE > Norris z ulgą zauważył tempo McLarena w Bahrajnie: „Sami siebie zaskoczyliśmy! »
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)