Zmiany, które nie dają satysfakcji w Ferrari

Według Mattii Binotto, szefa zespołu Scuderia, zmiany aerodynamiczne wprowadzone w SF1000 od tego weekendu nie zadowalają klanu Ferrari.
 

opublikowany 12/07/2020 à 10:04

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Zmiany, które nie dają satysfakcji w Ferrari

Si Charles Leclerc w zeszłą niedzielę zapewnił sobie szczęśliwe drugie miejsce w Austrii, Monako i drużynie Ferrari wiedział, że czysta wydajność SF1000 nie jest na oczekiwanym poziomie, w porównaniu z konkurencją Mercedes - czerwony Byk o wiele szybciej.

Inwentarz, który doprowadził Scuderię do przyspieszenia salwy zmian aerodynamicznych oczekiwanych wcześniej na trzecim spotkaniu sezonu na Węgrzech.

Jasne jest jednak, że SF1000 nie były w stanie wspiąć się na najwyższe pozycje w stawce, ponieważ Charles Leclerc został wyeliminowany w Q2, kiedy Sebastian Vettel nie mogło być lepiej niż 10.

„Bardzo ciężko pracowaliśmy, aby zaktualizować samochód przed terminem, ale nie pokazali swojej wartości na torze, przyznaje Mattia Binotto, szef Ferrari Sports Management.

Musimy zrozumieć dlaczego i zmienić tę sytuację, która po prostu nie jest wystarczająco dobra dla zespołu takiego jak Ferrari. Nie możemy się denerwować, ale nie możemy ignorować faktów. »

„Z pewnością jest nad czym pracować, opisuje ze swojej strony Charlesa Leclerca. Pod względem balansu samochód prowadzi się przyjemnie na suchym, na mokrym jest bardzo podobny. Ale tak, tu i ówdzie mamy problemy, które musimy rozwiązać. »

Bez wątpienia potrzebne będą bardzo sprzyjające okoliczności, aby Scuderia Ferrari ponownie stanęła na podium w tę niedzielę o 15:10, a wyścig będzie transmitowany na żywo na naszej stronie internetowej za pośrednictwem naszego tekstu na żywo.

0 Zobacz komentarze)