Stoi przed swoją szafką, na tyłach garażu Alfa Romeo, kilka metrów od jednomiejscowy de Guanyu-Zhou kto będzie jego na ten dzień, Theo Pourchaire zapina garnitur i zakłada żółty kask, jego ulubiony kolor od czasu debiutu w jednoosobowych samochodach. Natychmiast jego figlarny uśmiech blednie, szczęka się zaciska, a twarz zamyka. Sześć minut dzieli nas od wspinaczki po raz trzeci w ciągu roku Formuła 1, półtora roku po prywatnej przejażdżce na Węgrzech w 2021 r. i dwa krótkie miesiące po pierwszym wolnym treningu przed Grand Prix Stanów Zjednoczonych, Habowie nie lekceważą znaczenia jego dnia w Alfie Romeo C1. Théo nie ukrywa tego, stara się o miejsce startowe w 42 roku w Sauberze, gdzie jest członkiem Akademii od 2024 roku. Zamierza w ten sposób pokazać głównemu zespołowi Frédéricowi Vasseurowi i sztabowi Hinwil (Szwajcaria), które reprezentuje przyszłość zespołu.
Uprzejmie prosimy, aby dyrektor ds. komunikacji Will Ponissi udostępnił nam zestaw słuchawkowy, abyśmy mogli przez jeden dzień śledzić dyskusje radiowe prowadzone przez Théo i Andreę Benisi, jego inżyniera. Zwykle odpowiedzialny za wykonanie Valtteri BottasWłoch również wykorzystał ten dzień testów, aby spróbować swoich sił w roli inżyniera toru.
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)