Ekskluzywny wywiad z szefem projektu Audi F1: „Bycie konkurencyjnym od 3 roku”

Siedem miesięcy po ogłoszeniu wejścia Audi do Formuły 1 w 2026 roku, a niecałe trzy lata przed oficjalnym debiutem marki z pierścieniami, szef projektu udzielił nam ekskluzywnego wywiadu. Plan działania, strategia rekrutacji, partnerstwo z Sauberem i cele średnioterminowe, wszystkie tematy są ujęte.

opublikowany 28/03/2023 à 13:30

Jeremy’ego Satisa

0 Zobacz komentarze)

Ekskluzywny wywiad z szefem projektu Audi F1: „Bycie konkurencyjnym od 3 roku”

Adam Baker – dyrektor generalny Audi Formula Racing GmbH i lider projektu F1

Po stronie Neuburga, siedziby zawodów Audi, już pracujemy nad projektem przyszłego silnika F1, jednocześnie obserwując aktualne wyniki zespołu Sauber, z którym podpisano partnerstwo techniczne z myślą o następnym rozporządzenie. Na nagraniu wideo ze swojego biura były dyrektor ds. bezpieczeństwa FIA odpowiedział na nasze pytania, pomijając tylko kilka dotyczących Saubera i Andreasa Seidla ze względu na obecną współpracę szwajcarskiego zespołu z konkurencyjnymi firmami, takimi jak Alfa Romeo (sponsor tytularny) i Ferrari (producent silnika). Dbając o to, aby zawsze mówić o „jednostce napędowej” (PU), a nie o „silniku”, Australijczyk odzwierciedla pragnienie Audi, aby skupić się na bezemisyjnych technologiach jutra. , co stanowiło warunek sine qua non przybycia do Formuła 1.

Adam Baker – dyrektor generalny Audi Formula Racing GmbH i lider projektu F1

Czy możemy zacząć od sedna sprawy: jaki jest status projektu?

D’abord, le niveau d’enthousiasme n’est pas redescendu depuis l’annonce de notre arrivée en F1, il y a sept mois. Dans ce laps de temps, on a constaté que la Formule 1 avait contin

Jeremy’ego Satisa

Świetny reporter F1 i pasjonat formuł promocyjnych

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)