Po stronie Neuburga, siedziby zawodów Audi, już pracujemy nad projektem przyszłego silnika F1, jednocześnie obserwując aktualne wyniki zespołu Sauber, z którym podpisano partnerstwo techniczne z myślą o następnym rozporządzenie. Na nagraniu wideo ze swojego biura były dyrektor ds. bezpieczeństwa FIA odpowiedział na nasze pytania, pomijając tylko kilka dotyczących Saubera i Andreasa Seidla ze względu na obecną współpracę szwajcarskiego zespołu z konkurencyjnymi firmami, takimi jak Alfa Romeo (sponsor tytularny) i Ferrari (producent silnika). Dbając o to, aby zawsze mówić o „jednostce napędowej” (PU), a nie o „silniku”, Australijczyk odzwierciedla pragnienie Audi, aby skupić się na bezemisyjnych technologiach jutra. , co stanowiło warunek sine qua non przybycia do Formuła 1.
Czy możemy zacząć od sedna sprawy: jaki jest status projektu?
D’abord, le niveau d’enthousiasme n’est pas redescendu depuis l’annonce de notre arrivée en F1, il y a sept mois. Dans ce laps de temps, on a constaté que la Formule 1 avait contin
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)