Po stronie Neuburga, siedziby zawodów Audi, już pracujemy nad projektem przyszłego silnika F1, jednocześnie obserwując aktualne wyniki zespołu Sauber, z którym podpisano partnerstwo techniczne z myślą o następnym rozporządzenie. Na nagraniu wideo ze swojego biura były dyrektor ds. bezpieczeństwa FIA odpowiedział na nasze pytania, pomijając tylko kilka dotyczących Saubera i Andreasa Seidla ze względu na obecną współpracę szwajcarskiego zespołu z konkurencyjnymi firmami, takimi jak Alfa Romeo (sponsor tytularny) i Ferrari (producent silnika). Dbając o to, aby zawsze mówić o „jednostce napędowej” (PU), a nie o „silniku”, Australijczyk odzwierciedla pragnienie Audi, aby skupić się na bezemisyjnych technologiach jutra. , co stanowiło warunek sine qua non przybycia do Formuła 1.
Czy możemy zacząć od sedna sprawy: jaki jest status projektu?
Po pierwsze, poziom entuzjazmu nie spadł od czasu ogłoszenia naszego wejścia do F1 siedem miesięcy temu. W tym okresie zauważono, że Formuła 1 jest kontynuowana
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)