Po całkowitym odłożeniu na bok rozwoju swojego jednomiejscowy 2021, w zeszłym roku, na korzyść swojego VF-22, Haas spodziewa się znacznie lepszego sezonu, a nawet powrotu do bitew w środkowej grupie. Jednak sezon nie rozpoczął się idealnie dla Barcelony, z powodu trudnego pierwszego dnia zimowych testów. Jadąc rano, Nikita Mazepin w rzeczywistości padł ofiarą wycieku, który pozwolił mu przejechać tylko 20 okrążeń. Jego niemiecki kolega z drużyny Mick Schumacher po południu nie odniósł większego sukcesu z zaledwie 23 pętlami ze względu na problem z płaskim dnem.
„Nie ma się czym martwić, zahartowany Mick Schumacher na koniec dnia przed garażem Haasa. Trzeba przyznać, że uśmiech nie jest tak duży, jak mógłby być. Przejechałem tylko 23 okrążenia, żałuję, że nie mogłem zrobić trzy razy więcej. Takie rzeczy się zdarzają, musimy to nadrobić w czwartek i przejechać okrążenia, których nie mogliśmy zrobić dzisiaj (Środa)." Dla młodego niemieckiego kierowcy Haas nie będzie jedyną osobą, która doświadczy tego typu problemu. „Płaskie dno bardzo ucierpiało, myślę, że tak jest w przypadku wszystkich zespołów, więc musieliśmy po prostu spróbować to naprawić- wyjaśnił. Wygląda na to, że jest to problem wszystkich zespołów, więc wyobrażam sobie, że podłoga będzie jednym z obszarów, na którym musimy się skupić.
Waga, główna różnica między 2021 a 2022 rokiem
Pomimo swoich dwudziestu trzech krótkich okrążeń Niemiec był w stanie odkryć pierwsze wrażenia, jakie oferują te nowe samochody. „Nie posunąłbym się tak daleko, żeby szczerze powiedzieć, że to dzień i noc. Nadal kręcimy się w kółko z dużą prędkością, to się nie zmieniło. Musimy się po prostu dostosować i zmienić nasze podejście. Główną różnicą jest wyraźnie waga. Odgrywa to rolę na każdym zakręcie, szczególnie na tych wolnych. Ale ostatecznie uwielbiałem prowadzić ten samochód.
Jeśli chodzi o cel, jakim jest powrót do środka stawki, Mick Schumacher jest zachwycony, że jego szef postawił poprzeczkę tak wysoko. Cieszę się, że powiedział, że tego od nas oczekuje (piloci), że my walczy o punkty. Tego byśmy oczywiście chcieli. Teraz musimy poczekać i zobaczyć, czy będzie to grywalne, czy nie. Odtąd będzie to kwestia łączenia rund w łańcuchy, aby móc gromadzić dane. W środę Haas zdobył zaledwie 43 punkty. W porównaniu do 153 dla Ferrari i 147 dla czerwony Byk...
CZYTAJ TAKŻE > Śledź drugi dzień zimowych testów w Barcelonie z komentarzem na żywo
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)