Liberty Media „promotorem” Grand Prix? Aby przygotować się na przyszłość…

Kiedy w mniej więcej najbliższej przyszłości w Liberty Media pojawi się kwestia sprzedaży F1, firma niewątpliwie ma już wdrożony system pozwalający utrzymać się w biznesie poprzez przyjęcie roli „promotora”. » wyścigi.

opublikowany 07/05/2022 à 16:23

Jeana-Michela Desnouesa

1 Zobacz komentarze)

Liberty Media „promotorem” Grand Prix? Aby przygotować się na przyszłość…

© DPPI / X.bonilla

W przyszłym roku, prawdopodobnie w marcu, zorganizowane zostanie GP Las Vegas. Powrót do kalendarza F1 qui promet de dépasser tous les standards en termes d’exposition, de glamour, de hype, de retombées commerciales. Un retour orchestré par Liberty Media qui, pour la première fois, a aussi décidé de ne pas se tourner vers u

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

07 o 05:2022

W tym kontekście nie jest pewne, czy historyczne kraje, takie jak Republika Południowej Afryki, Szwecja, Argentyna (lub nowe, jak Finlandia czy Tajlandia) mogą pewnego dnia znaleźć się w kalendarzu tego „wielkiego cyrku króla dolara”, który stał się Formułą 1!

Aby napisać komentarz