Liberty Media „promotorem” Grand Prix? Aby przygotować się na przyszłość…

Kiedy w mniej więcej najbliższej przyszłości w Liberty Media pojawi się kwestia sprzedaży F1, firma niewątpliwie ma już wdrożony system pozwalający utrzymać się w biznesie poprzez przyjęcie roli „promotora”. » wyścigi.

opublikowany 07/05/2022 à 16:23

Jeana-Michela Desnouesa

1 Zobacz komentarze)

Liberty Media „promotorem” Grand Prix? Aby przygotować się na przyszłość…

© DPPI / X.bonilla

W przyszłym roku, prawdopodobnie w marcu, zorganizowane zostanie GP Las Vegas. Powrót do kalendarza F1 który obiecuje przekroczyć wszelkie standardy pod względem ekspozycji, przepychu, szumu i korzyści komercyjnych. Powrót zaaranżowany przez Liberty Media, do którego po raz pierwszy również nie zdecydowało się sięgnąć

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

1 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

1 Uwagi)

07 o 05:2022

W tym kontekście nie jest pewne, czy historyczne kraje, takie jak Republika Południowej Afryki, Szwecja, Argentyna (lub nowe, jak Finlandia czy Tajlandia) mogą pewnego dnia znaleźć się w kalendarzu tego „wielkiego cyrku króla dolara”, który stał się Formułą 1!

Aby napisać komentarz