Dwa tytuły mistrza świata, tylko dwa tytuły, które można by dodać, zdobyte w 2005 i 2006 r. Renault, które tylko częściowo oddają hołd talentowi i niesłabnącej determinacji Fernando Alonso. Jako współczesny Don Kichot Hiszpan zbyt często walczył z wiatrakami za kierownicą jednomiejscowych samochodów o ograniczonych osiągach. Człowiek przegranych spraw, które w dużej mierze złożyły się na jego legendę, ale jest także człowiekiem, który dokonuje złych wyborów we właściwych momentach. Śmierć, pech, błąd w rzucaniu: wiele powodów wyjaśnia, dlaczego kierowca z Asturii rzadko miał w rękach samochód przewyższający resztę, co pozwalało mu Michael Schumacher chez Ferrari, Sebastian Vettel chez czerwony Byk, Lewis Hamilton chez Mercedes et Max Verstappen przez dwa sezony łączyć zwycięstwa jak perły. Swoje sukcesy, i to jego zasługa, Alonso zbudował je za kierownicą jednomiejscowych samochodów, które z pewnością są konkurencyjne, ale w żaden sposób nie dominują.
Co czyni go bohaterem, ale nie ofiarą, ponieważ miał swoje szanse i możliwości. Jego bilans jest poniżej tego, co powinien, zawdzięcza to przede wszystkim swoim wyborom, które nie zawsze były podyktowane okolicznościami. Aston Martin czy będzie to jego ostatnie zbawienie? Przed nim dwa sezony, maksymalnie trzy, aby ten ostatni zakład był ostatecznym odkupieniem wszystkich błędów przy zmianie zawodników.
Alonso, bliskoTen artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
1 Uwagi)
Aby napisać komentarz
NICOLAS SEPTFONDS
03 o 01:2023
Jak dobrze jest czytać takie wartościowe artykuły w Internecie, zdarza się to niezwykle rzadko. Następnie, gdy tylko trafi do ram Auto hebdo, jest zawsze bardzo jakościowy i istotny.