Ferrari wprowadza na rynek model SF90

Scuderia Ferrari to ostatni zespół, który podniósł zasłonę w sprawie swojego jednomiejscowego samochodu na rok 2019: SF90, który zostanie powierzony Sebastianowi Vettelowi i Charlesowi Leclercowi.

opublikowany 15/02/2019 à 11:13

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Ferrari wprowadza na rynek model SF90

W świątyni Maranellonajbliższy piątek 15 lutego był równoznaczny z chrztem. Ten z zupełnie nowych jednomiejscowy z Scuderia Ferrari, co zawsze jest wydarzeniem po drugiej stronie Alp.

Trening transalpine ujawnił dziś rano SF90 (w nawiązaniu do 90-lecia Scuderii), który zostanie powierzony duetowi Sebastian Vettel - Charles Leclerc, z już ogłoszoną misją: odzyskać tytuł mistrza świata, na który całe Włochy czekały od 2008 roku (ostatnia korona konstruktorów).

 

 

 

 

Malowanie pozostaje głównie czerwone, tym razem z matowym odcieniem i czarnym, aby podkreślić logo Mission Winnow, które pojawiło się w zeszłym roku na jednomiejscowym samochodzie Ferrari. W tym roku Halo nie jest już pomalowane na czerwono.

 

 

Bardzo przerobiona aerodynamika

Zgodnie z nowymi przepisami technicznymi, przednie i tylne błotniki SF90 stanowią główną nowość. Zmieniono również deski barkowe, których maksymalna wysokość została zmniejszona w 2019 r. do 350 mm.

SF90 ma maskę silnika w dużej mierze przerobioną przez inżynierów Maranello. „Maska jest węższa, aby poprawić wydajność aerodynamiczną samochodu, mówi Ferrari.

Prace nad elementami silnika oraz przesunięcie części jego akcesoriów doprowadziły do ​​zmniejszenia zajmowanej przestrzeni, co umożliwiło zaprojektowanie znacznie bardziej zwartego nadwozia.

Z zaletą „oczyszczania” przepływu powietrza w kierunku tylnego skrzydła. Wlot powietrza ma teraz podobny kształt do samochodu z 2016 roku, a prace nad dynamiką płynów wewnątrz samochodu pozwoliły osiągnąć ten sam poziom wydajności chłodzenia co w SF71H, a wszystko to przy mniejszej powierzchni. »

Jednostka Zasilająca 2019 o kryptonimie 064 została ulepszona pod kątem spalania w silniku cieplnym, ale także pod kątem odzysku energii. Zmniejszono objętość i masę systemu magazynowania energii.

>>>>> Zdjęcia Ferrari SF90 <<<<

 

 

 

 

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz