Od początku sezonu Ferrari zdołało pokonać spadki, unikając problemów z niezawodnością. Jednak od czasu kilku wyścigów i wprowadzenia drugiej jednostki napędowej we wszystkich jednomiejscowych samochodach Scuderia (Ferrari, Alfa Romeo et Haas), cisza zakończyła się o godz Maranello. Pierwszy alarm nadszedł w Miami wraz z porzuceniem Guanyu-Zhou. Dwa tygodnie później, Charles Leclerc musiał zrezygnować z zwycięstwa, które było mu bliskie, gdy chiński kierowca Alfy Romeo po raz drugi przedwcześnie zakończył Grand Prix. Ostatnio są to Haas i Kévin Magnussen którzy zapłacili cenę za brak niezawodności w wyścigach.
Jednak te nowe problemy nie wydają się zbytnio martwić Mattii Binotto, szefa zespołu Scuderia Ferrari. „ Niezawodność jest zawsze wyzwaniem, zwłaszcza dla jednostki napędowej, – zapowiada włoski inżynier. Zawsze starasz się uzyskać lepszą wydajność, zwiększyć wydajność, ale potem zapewnić i zagwarantować niezawodność, co nigdy nie jest łatwe. »
Porzucenie linii dla silników Ferrari
Świadoma wyzwań związanych z poszukiwaniem wydajności, Scuderia wiedziała, że zrobienie kroku naprzód spowoduje pojawienie się nowych problemów. „ Początek sezonu był doskonały, mieliśmy pewne problemy podczas ostatnich wyścigów z Charlesem, a także z zespołami naszych klientów w Monako” – mówi Mattia Binotto. Nasz dział silników wykonał niesamowitą pracę od zeszłego roku do tego sezonu, poprawiając osiągi, co z pewnością miało na nas wpływ, a przynajmniej zagroziło niezawodności. »
⚠️ Przed nami śliskie ulice ⚠️
Niezwykły problem z Schumachersamochód w FP1 💦#AzerbaijanGP # F1 pic.twitter.com/atPL1TuxPK
- Formuła 1 (@F1) 10 czerwca 2022 r.
« Są obawy, ale wiem, że nasz zespół jest bardzo mocny i staramy się zapewnić niezawodność na kolejne wyścigi », Wyjaśnia menadżer Ferrari. Czas pokaże, czy jednomiejscowe samoloty Scuderii ponownie doświadczą w Azerbejdżanie problemów z niezawodnością. Podczas pierwszego treningu Haas doświadczył pierwszego załamania w ten weekend. Morświny spowodowane szlakiem azerskim spowodował wyciek wody w VF-22 Micka Schumachera.
CZYTAJ TAKŻE > „Wrażenie posiadania spadochronów z tyłu”: Mercedes ofiarą oporu aerodynamicznego
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)