Jeśli Scuderia Ferrari doskonale rozpocznie sezon, grając na równi z Mercedes F1, stajnia Maranello zużyłem już wiele elementów jednostki napędowej, odkąd zainstalowałem trzecią turbosprężarkę w SF3H Sebastian Vettel i Kimi Räikkönen dla GP Rosji. Przepisy ograniczają jednak liczbę elementów jednostek napędowych do 4 na cały sezon.
Jeśli w tym roku w F17 pozostało 1 wyścigów, Luigi Fraboni, dyrektor ds. operacji na torze silnikowym w Scuderia Ferrari, uważa, że zespół powinien być w stanie utrzymać się w granicach dozwolonych i uniknąć kar za umieszczenie na starcie.
„W pierwszych wyścigach napotkaliśmy drobne problemy, wyjaśnił Luigi Fraboni na padoku w Soczi. Zmiany w silniku i turbosprężarce zostały wprowadzone ze względów bezpieczeństwa, ponieważ jesteśmy w strategicznym momencie sezonu i nie chcemy popełnić żadnych błędów. Z tego, co widzieliśmy, pod koniec sezonu powinniśmy wykorzystać nasze przedmioty z czwartej jednostki mocy. »
Scuderia Ferrari również wprowadziła te zmiany, aby szybko skorzystać z udoskonaleń dokonanych w jednostce napędowej.
„Cieszymy się, że nie mamy już tokenów deweloperskich i że możemy stale kontynuować rozwój silnika, dodał Luigi Fraboni. Naszą pierwszą troską jest uzyskanie maksimum w każdym wyścigu. Zaangażowaliśmy znacznie więcej osób w rozwój silnika, ponieważ możemy w trakcie sezonu rozwijać się w tym obszarze i udało nam się poczynić znaczne postępy. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)