Mieszane losy Mercedesa na Monzy

Interesów niemieckiego producenta bronił głównie Lewis Hamilton, z kolei Valtteri Bottas ewoluował tonem poniżej.

opublikowany 01/09/2018 à 18:58

Bernard

0 Zobacz komentarze)

Mieszane losy Mercedesa na Monzy

Bronić się w środku obwodu nabytego w sprawie Stabilny Ferrari, lepiej być w najlepszej formie. Nie udało się osiągnąć początkowego celu dla Mercedesponieważ Toto Wolff naprawdę mógł liczyć tylko na szanse Lewis Hamilton. Valtteri Bottas faktycznie po raz kolejny okazał się dyskretny, zbyt bardzo, aby móc irytować Sebastian Vettel et opiekunka pole position Kimi Räikkönen.

Zacznijmy więc od dobrej wiadomości: Lewis Hamilton walczył o pole position. Co nie było do końca pewne przed wyjazdem do Monzy (Włochy), ponieważ tydzień wcześniej na torze Spa-Francorchamps niemiecki blok silnika wykazywał oznaki awarii w porównaniu z jednostkami włoskimi. „W ciągu nocy z piątku na sobotę znacznie poprawiliśmy samochód i jestem zadowolony z tego, gdzie jesteśmy dzisiaj”., wskazuje Brytyjczyk.

 

„Jestem szczególnie dumny z moich ludzi, którzy tak ciężko pracują, naprawdę wydobyliśmy z nich cały potencjał jednomiejscowy tym razem. » Lewis Hamilton rzeczywiście prowadził po pierwszej próbie w Q3, ale później nie przejechał idealnego okrążenia.

„To była ekscytująca sesja! Wiedziałem, że Ferrari znajdą trochę czasu w swojej ostatniej próbie, nawet jeśli Myślę, że drugie miejsce było wykonalne. Być może straciłem dziesiątą dziesiątkę w ostatniej turze (paraboliczny) i to jest różnica pomiędzy drugą i trzecią pozycją. »

Lewis Hamilton będzie teraz szukał sposobu, aby wskoczyć do jednego z dwóch czerwonych samochodów na starcie w niedzielę o 15:10. « Ich długa sztafeta jest lepsza od naszej, więc nie będzie łatwo. Mam nadzieję, że start stworzy mi szansę na powrót. Jedyne, co muszę teraz zrobić, to wytężać siły, aby znaleźć sposób na wyprzedzenie przynajmniej jednego z dwóch Ferrari na pierwszym okrążeniu. »

Jego kolega z drużyny Valtteri Bottas musi ze swojej strony szukać sposobu na zrekompensowanie opóźnienia w czołowej trójce. Finn oskarżony ponad pół sekundy za swoim rodakiem Kimi Räikkönenem. " To było trudny dzień. W FP3 dokonaliśmy zmian w ustawieniach samochodu. Było lepiej w zakrętach, ale straciliśmy skuteczność hamowania. Blokowanie kół stało się zbyt łatwe. »

Na najszybszym torze w kalendarzu ważne jest rzadkie hamowanie. „Tutaj zdecydowanie musisz mieć zaufanie do tych hamulców; Nigdy mi się to nie udało. Popełniłem błąd pokonując pierwszy zakręt w początkowej fazie Q3, a później trudno było go dobrze przyjąć. Wyjaśnia.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz