Jaką ocenę wyciągasz z wyników Toro Rosso w 2017 r., gdy kampania europejska dobiega końca?
Było kilka bardzo dobrych, z wyścigami, w których prowadziliśmy, i kilka mniej dobrych w weekendy naznaczone wypadkami lub problemami z niezawodnością. Kiedy widzimy flagę w szachownicę, zawsze gramy o punkty. Myślę, że na większości torów nasz samochód jest lepszy od samochodów naszych bezpośrednich rywali Renault, Williams et Haas. Jestem przekonany, że możemy zająć piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów (Toro Rosso jest obecnie 6., 15 punktów za Williamsem. Przyp. red.). Ogólnie rzecz biorąc, oceniłbym nasz dotychczasowy sezon jako dość mocny.
Rozwód McLaren-Więc Honda może zmienić zasady gry?
Jeśli McLaren zakończy współpracę z Hondą, być może będzie dla nas szansa, ale nic więcej nie wiem. Dyskusje można rozpocząć tylko wtedy, gdy istnieją składniki, które doprowadzą nas do stanowiska, w którym ewentualna współpraca miałaby sens. Obecnie tak nie jest.
Czy rozumiesz tę chęć Carlos Sainz dołączyć do innego zespołu?
Carlos ma kontrakt z czerwony Byk, który finansował jego karierę. A teraz, kiedy dojrzewa, mamy go zostawić konkurencji? Red Bull nie jest tutaj, aby szkolić swoich rywali. A co jeśli coś stanie się jego posiadaczom? Właśnie z tego powodu Red Bull ma w składzie dwa zespoły F1. Zainwestowali dużo pieniędzy i nie zgadzam się, że kierowca wylewa serce i mówi: „Chcę dołączyć do innego zespołu. » Powinien uważać się za szczęśliwego, że jest w F1, zwłaszcza że Toro Rosso to dobry samochód…
Zapoznaj się z pełnym wywiadem z Franzem Tostem i analizą GP Włoch przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2130 AUTOtygodniowo, dostępny już w wersja cyfrowa na wszystkich platformach i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)