Günther Steiner zauważa „znacznie większe zainteresowanie” Haasem przed GP Miami

Pojawienie się drugiego Grand Prix w Stanach Zjednoczonych w Miami, a następnie trzeciego w przyszłym roku w Las Vegas, pozwala Haasowi i Güntherowi Steinerowi spokojniej patrzeć w przyszłość, zarówno pod względem możliwości sponsorowania, jak i coraz większej liczby partnerstw.

opublikowany 03/05/2022 à 11:37

Tomek Viala

0 Zobacz komentarze)

Günther Steiner zauważa „znacznie większe zainteresowanie” Haasem przed GP Miami

Przyszłość wydaje się jaśniejąca dla Haasa i Günthera Steinera po bardzo trudnych latach @Florent Gooden / DPPI

Jeszcze rok temu przyszłość jedynej amerykańskiej drużyny na padoku zależała od konta bankowego niemal jednej osoby, z Dmitrijem labirynt, ojciec Nikity i właściciel firmy Uralkali. Biorąc pod uwagę wyniki sportowe do połowy masztu, przyszłość nie rysowała się w jasnych barwach dla zespołu prowadzonego przez Günthera Steinera. Ale w tym sezonie, wraz z pojawieniem się nowej generacji jednomiejscowych samochodów, powrót Kevin Magnussen i nowo odkrytą wydajność, przyszłość wydaje się znacznie bardziej obiecująca. Do tego stopnia, że ​​zorganizowanie drugiego wyścigu w Stanach Zjednoczonych w Miami, a następnie trzeciego w 2023 r. w Las Vegas, umożliwi Haas i Günthera Steinera, którzy widzą dobre perspektywy – zwłaszcza finansowe – na przyszłość.

Wreszcie atrakcja dla Formuły 1 w Stanach Zjednoczonych, a co za tym idzie dla Haasa?

Bo jeśli amerykański zespół stracił w tym sezonie znaczną część swoich finansów poprzez oddzielenie się od swojego sponsora tytularnego Uralkali, a jednocześnie od idącego w parze z Nikitą Mazepinem, mocny powrót Formuła 1 w Stanach Zjednoczonych wydaje się generować ogromne korzyści dla firmy Haas, która w końcu widzi sponsorów przepychających się przy bramce.

„Tak, widziałem wpływ [o pojawieniu się Grand Prix Miami w kalendarzu na rok 2022] – potwierdza Günther Steiner. Mamy dużo większe zainteresowanie partnerstwem, sponsoringiem, wszystko bardzo wzrosło. Możemy poświęcić trochę czasu, aby zobaczyć, jak to się rozwinie, ale z pewnością pomoże w tym wszystkim wyścig w Miami i dodanie wyścigu w Las Vegas w przyszłym roku, trzeciego wyścigu w Stanach Zjednoczonych. »

Formuła 1 odniesie korzyści z powrotu przez Atlantyk, to pewne, ale Haas z pewnością odniesie równie duże korzyści. W szczególności dziękuję za atrakcyjność, jaką generuje serial Netflix „Jedź, żeby przetrwać”, Liberty Media wywiązało się ze znacznej części swojego kontraktu. Podbić nowy rynek, który do tej pory tak naprawdę nigdy nie ulegał pokusie Formuły 1.

PRZECZYTAJ TAKŻE: Nieporęczny pan Fernando Alonso

Po różnych losach ze sponsorami w ostatnich latach, nagłym wycofaniu się Rich Energy w połowie sezonu 2019, a co za tym idzie i w tym sezonie, rozstaniu z firmą Dmitrija Mazepina, który chce odzyskać zapłacone w 13 roku 2022 milionów dolarów, czego żąda Haas dodatkowe 8,6 miliona dolarów odszkodowania – amerykański zespół nie chce się spieszyć:

„Nie spieszymy się, przyznaje Włoch. Ale sport jest teraz w dobrej sytuacji. »

Wydaje się, że Haas też taki jest, z zaskakującym ósmym miejscem w klasyfikacji konstruktorów i ma już 15 punktów na koncie. Nawet jeśli na chwilę obecną amerykański zespół nie znalazł sponsora tytularnego na bieżący sezon, ani też na kolejne, to poważnie myśli o swojej przyszłości. Tym razem bez paniki. Czasy zdecydowanie się zmieniają. 

https://twitter.com/HaasF1Team/status/1521191329988063233

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz