Aby się o tym przekonać, wystarczy prześledzić historie pilotów na Instagramie: Singapur to wyzwanie zarówno fizyczne, jak i techniczne. W 2022 roku na siłowni w Monako, obok Novaka Djokovica, który musiał być niezwykle zaskoczony strojem wybranym przez Nycka De Vries, Holender pracował fizycznie… kapelusz na głowie i dobra wełna na ramionach. Ta sama zimowa tunika dla George'a Russella, z której ociekało niczym źle wykręcony ręcznik Carlos Sainz, sfilmował siebie, jak pedałuje na rowerze eliptycznym w łaźni tureckiej. 20 dragsterów na starcie o tym wie: ze względu na bliskość równika ziemskiego poziom wilgotności podczas Grand Prix Singapuru stale utrzymuje się na poziomie blisko 80%, a temperatura prawie nigdy nie spada poniżej 30° w porównaniu z normalną temperaturą. Ciała cierpią, więc równie dobrze możemy przygotować je na wytrzymanie 60 stopni temperatury otoczenia rejestrowanej każdego roku w CO
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)