Hamilton: „Trudny dla fanów Ferrari, ale dla nas fantastyczny wynik”

Lewis Hamilton wykorzystał długi pierwszy przejazd, aby wyprzedzić Ferrari w Soczi i wrócić na drogę do tytułu mistrza świata.

opublikowany 29/09/2019 à 18:41

Medhiego Casauranga

0 Zobacz komentarze)

Hamilton: „Trudny dla fanów Ferrari, ale dla nas fantastyczny wynik”

Ostatni raz, że Lewis Hamilton (Mercedes) podniósł trofeum zwycięzcy, znajdowało się w węgierskim piecu w Budapeszcie. Prawie dwa miesiące później, lOsoba nosząca numer 44 odniosła 82. zwycięstwo w Formule 1 na zakończenie Grand Prix Rosji rozegranego w niedzielę 29 września w Soczi.

Błędem byłoby stawiać ten sukces wyłącznie na błędach taktycznych zawodnika Stabilny Ferrari. Startujący z drugiego miejsca Brytyjczyk szybko się poddał Sebastian Vetteli wiedział, jak być obecnym, gdy stratedzy The Reds się pogubią.

 

„Zespół ponownie wykonał niesamowitą pracę, uznał lidera mistrzostw. Ferrari pozostawiło nas w tyle na starcie i było bardzo szybkie podczas pierwszego przejazdu. Miałem problemy z mediami, ale samochód bezpieczeństwa pozwolił nam na niedrogi postój pod względem czasu i Charlesa (Leclerc) zdecydowałem się także na zakup nowych gumek. 

Po skorzystaniu z samochodu bezpieczeństwa mogłem jak najbardziej zaatakować na miękkich oponach. To trudne dla fanów Ferrari, ale dla nas to fantastyczny wynik. 

Zespół nigdy nie tracił nadziei. W ten weekend Ferrari były bardzo konkurencyjne. Wygraliśmy, podchodząc do tego wyścigu z niecodzienną strategią i takie podejście było właściwe. »kontynuuje.

Lewis Hamilton docenia powrót do łask Ferrari od początku roku szkolnego. „Kiedy musisz tak walczyć, ciężko pracujesz, kwestionujesz wszystko, aby wypaść lepiej. Uwielbiamy to wyzwanie i nie możemy się doczekać kolejnego wydarzenia. »

Jego szef Toto Wolff Od tego czasu odnalazłem także uśmiech zachwyconego szefa Valtteri Bottas pozwoliło marce Star osiągnąć ósmy dublet w 2019 roku. " To jest wyścigi, które udowadniają, że punkty przyznawane są w niedzielę, a nie w sobotę.

 

Jednym z powodów, dla których zdecydowaliśmy się rozpocząć na średnich oponach i wydłużyć przejazd, była elastyczność, posiadanie przewagi w przypadku neutralizacji po zatrzymaniu się Ferrari lub ustawienie miękkich opon w wyłączniku krańcowym.– wyszczególniał Austriak, który jednak złożył hołd włoskim rywalom.

„Zawsze walczymy o pole position, bo brakuje nam prędkości na linii prostej. Ferrari nie było łatwo po stracie samochodu. »

Zapoznaj się z analizą GP Rosji przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2236 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.

Medhiego Casauranga

Pasjonat historii sportów motorowych we wszystkich dyscyplinach, nauczyłem się czytać dzięki AUTOhebdo. Przynajmniej tak mówią wszyscy moi rodzice, kiedy widzą moje imię w środku!

0 Zobacz komentarze)