Ostatni raz, że Lewis Hamilton (Mercedes) podniósł trofeum zwycięzcy, znajdowało się w węgierskim piecu w Budapeszcie. Prawie dwa miesiące później, lOsoba nosząca numer 44 odniosła 82. zwycięstwo w Formule 1 na zakończenie Grand Prix Rosji rozegranego w niedzielę 29 września w Soczi.
Błędem byłoby stawiać ten sukces wyłącznie na błędach taktycznych zawodnika Stabilny Ferrari. Startujący z drugiego miejsca Brytyjczyk szybko się poddał Sebastian Vetteli wiedział, jak być obecnym, gdy stratedzy The Reds się pogubią.
Co za rasa, @Lewis hamilton!
Można śmiało powiedzieć, że mu się to podobało!#RussianGP # F1 pic.twitter.com/kxhqoQd4bh
- Formuła 1 (@F1) 29 września 2019 r.
„Zespół ponownie wykonał niesamowitą pracę, uznał lidera mistrzostw. Ferrari pozostawiło nas w tyle na starcie i było bardzo szybkie podczas pierwszego przejazdu. Miałem problemy z mediami, ale samochód bezpieczeństwa pozwolił nam na niedrogi postój pod względem czasu i Charlesa (Leclerc) zdecydowałem się także na zakup nowych gumek.
Po skorzystaniu z samochodu bezpieczeństwa mogłem jak najbardziej zaatakować na miękkich oponach. To trudne dla fanów Ferrari, ale dla nas to fantastyczny wynik.
Zespół nigdy nie tracił nadziei. W ten weekend Ferrari były bardzo konkurencyjne. Wygraliśmy, podchodząc do tego wyścigu z niecodzienną strategią i takie podejście było właściwe. »kontynuuje.
Lewis Hamilton docenia powrót do łask Ferrari od początku roku szkolnego. „Kiedy musisz tak walczyć, ciężko pracujesz, kwestionujesz wszystko, aby wypaść lepiej. Uwielbiamy to wyzwanie i nie możemy się doczekać kolejnego wydarzenia. »
Jego szef Toto Wolff Od tego czasu odnalazłem także uśmiech zachwyconego szefa Valtteri Bottas pozwoliło marce Star osiągnąć ósmy dublet w 2019 roku. " To jest wyścigi, które udowadniają, że punkty przyznawane są w niedzielę, a nie w sobotę.
Szczęśliwy Toto wystarczy, aby umilić każdemu niedzielę, prawda? #RussianGP # F1 pic.twitter.com/hM3UogFSwJ
- Formula 1 (@F1) 29 września 2019 r.
Jednym z powodów, dla których zdecydowaliśmy się rozpocząć na średnich oponach i wydłużyć przejazd, była elastyczność, posiadanie przewagi w przypadku neutralizacji po zatrzymaniu się Ferrari lub ustawienie miękkich opon w wyłączniku krańcowym.– wyszczególniał Austriak, który jednak złożył hołd włoskim rywalom.
„Zawsze walczymy o pole position, bo brakuje nam prędkości na linii prostej. Ferrari nie było łatwo po stracie samochodu. »
Zapoznaj się z analizą GP Rosji przeprowadzoną przez naszych specjalnych korespondentów w numerze 2236 AUTOtygodniowo, dostępny od poniedziałku wieczorem w wersji cyfrowej na wszystkich platformach, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)