Wykonanie odcisków ucha jest konieczne, abyśmy mogli stworzyć Twoje monitory Mercedes znajdują się na szczycie koszyka kwalifikacyjnego do Grand Prix Chin: Valtteri Bottas trzeci, Lewis Hamilton czwarty. Jednakże różnica w wydajności pomiędzy Srebrnymi Strzałami i Ferrari (pół sekundy) zaskoczyło obserwatorów a także drużyna obrońcy tytułu w sobotę w Szanghaju.
Dla Lewisa Hamiltona to miejsce w drugim rzędzie to efekt m.in " ciężki dzień ". „Samochód nam uciekł (sic!), tempo spadło po dobrych wynikach na treningach. Ferrari zdecydowanie poprawiło swój samochód między piątkiem a dniem dzisiejszym – może wczoraj ukryło swoją grę – a dzisiaj było bardzo szybkie. Przerwałem ostatnią próbę w Q3, ponieważ pięć dziesiątych straty Wiedziałem, że nie jestem w stanie dotrzymać im tempa. "
Ferrari było po prostu zbyt dobre, mówi Lewis#ChineseGP # F1 pic.twitter.com/usi6FQcGgQ
- Formuła 1 (@F1) 14 kwietnia 2018
Brytyjczyk pobiegł nawet na regulaminowe ważenie, nie zdejmując kasku i nie witając się z publicznością. „Nie będzie łatwo pokonać Kimiego (Räikkönena) i Sebastiana (Czarownica) jutro będą także szybsi na prostych. Pokonanie ich może być trudnym zadaniem. Nie wiem, czy możemy konkurować. » Spodziewany podczas wyścigu wzrost temperatury może jednak przetasować karty, a przynajmniej na to ma nadzieję odchodzący mistrz.
Jego kolega z drużyny Valtteri Bottas również próbował pokrzyżować plany Ferrari, ale bez powodzenia. Fin nie szuka wymówek. „Przyjechaliśmy tutaj, chcąc zdobyć pole position, ale sytuacja była inna. Myślę, że wydobyłem z siebie cały potencjał jednomiejscowy. Może nie sprawiliśmy, że opony działały idealnie, ale myślę, że nawet bez tego nie bylibyśmy w stanie pokonać Ferrari. To rozczarowujące, ponieważ różnica jest znacząca. Mamy przed sobą pracę. »
Jutro trzecie miejsce na starcie
Ferrari jest dziś zbyt szybkie, ale jutro się liczy. To będzie ciekawy wyścig, nie mogę się go doczekać!# F1 #ChineseGP # VB77 # VB100 @MercedesAMGF1 pic.twitter.com/Y4Kkzyb7uG
- Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) 14 kwietnia 2018
Osoba nosząca numer 77 polega na strategii pokonania Czerwonych. „Większy komfort czuliśmy się na twardych oponach i rozpoczniemy zawody na miękkich (najtwardsza mieszanka podawana przez Pirelli w Chinach), co mogłoby nam pomóc. »
Ich szef Toto Wolff kontynuuje analizę zachowania opon w Mercedesie. „Na ultra miękkich (opona użyta w kwalifikacjach)ogólnie brakowało nam przyczepności, podczas gdy Ferrari miało nie mniej dobrą przyczepność. Zaobserwowaliśmy wiele różnic w trajektoriach GPS i musimy to dokładnie przeanalizować. » Niskie temperatury mogą częściowo wyjaśniać tę różnicę.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)