Hamilton: „W przyszłym roku F1 będzie autobusem”

Lewis Hamilton skarżył się, że zmiany w przepisach F1 nie pozwalają kierowcom na pełną ekspresję na torze.

opublikowany 13/11/2017 à 16:04

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

Hamilton: „W przyszłym roku F1 będzie autobusem”

Si Lewis Hamilton miał udany sezon, zdobywając czwarty tytuł mistrzowski na koniec GP Meksyku, frustrujący weekend w Brazylii, gdzie Brytyjczyk musiał atakować, aby uratować czwarte miejsce z boksów po swoim błędzie w kwalifikacjach, można zachęcić do Wyraź siebie bardziej na ścieżce obranej przez F1.

Pilot Mercedes ubolewa, że ​​przepisy są coraz bardziej restrykcyjne pod względem możliwości ataków dla kierowców, którzy muszą wiedzieć, jak zarządzać wyścigiem i swoim samochodem, aby uzyskać wyniki. Wdrożenie w przyszłym sezonie Halo, czyli systemu ochrony kokpitu, który doda całości wagi, nie wydaje się zachwycać aktualnego mistrza świata.

„W przyszłym roku ten samochód będzie autobusem. Będzie tak ciężki, że stanie się samochodem Nascar, skomentował Lewis Hamilton po GP Brazylii BBC Sport. Droga hamowania staje się coraz dłuższa, a hamulce stale pracują na granicy możliwości. Wiem, że moje komentarze mogą brzmieć negatywnie, ale kierowcy chcą jechać szybko i mieć dynamiczne samochody, którymi mogą atakować na każdym okrążeniu. »

Lewis Hamilton wziął udział w wyścigu Sebastian Vettel na torze Interlagos w Sao Paulo, gdzie kierowca Ferrari musiał jedynie utrzymać przewagę, aby jako zwycięzca objąć flagę w szachownicę.

„Zwykle z tego nie korzystaliśmy. Byłem w ataku (w tym przypadku), ale wyszedłem z innej pozycji– powiedział Lewis Hamilton. Widzimy, że kierowcy z przodu są na stanowiskach kierowniczych i to właśnie wszyscy zwykle robimy. Oglądanie tego nie musi być zbyt ekscytujące. Nie mamy takich ograniczeń w najbardziej ekscytujących wyścigach, zwłaszcza gdy pada deszcz. Nie jestem pewien, czy dalsze ograniczenie liczby silników jest rozwiązaniem. »

FIA chce ulepszyć silniki przyszłego regulaminu na sezon 2021. Projekt zakładałby utrzymanie turbodoładowanego/hybrydowego silnika V6 o pojemności 1.6 l poprzez zwiększenie jego prędkości obrotowej i poziomu dźwięku przy jednoczesnym usunięciu MGU-H (rekuperatora energii cieplnej).

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz