Lewis Hamilton (Mercedes) na pole position na torze Albert Park w Melbourne (Australia), nie jest to żadna nowość. To już ósmy raz, kiedy Brytyjczyk będzie startował w Grand Prix Australii z pierwszego miejsca i piąty z rzędu!
Odchodzący mistrz świata nie miał jednak dobrego startu podczas swojego pierwszego przejazdu w Q3. W rzeczywistości skręcił szeroko na końcu prostej z pit-stopu, podczas gdy jego kolega z drużyny Valtteri Bottas pokonywał tę trasę prawidłowo. „Popełniłem błąd, co jest dla mnie niezwykłeOn wyjaśnia.
Chwila @Lewis hamilton...
Zdobył szósty z rzędu #AusGP Polak
Wyrównał rekord większości Polaków (8) w jednym miejscu
Pobił rekord toru w Melbourne#AusGP # F1 pic.twitter.com/enxH5RMRAt- Formuła 1 (@F1) 16 marca 2019
Druga runda była znacznie lepsza, co nie zawsze ma miejsce w kwalifikacjach. Jestem bardzo dumny z tego występu i wdzięczny mojemu zespołowi, który ciężko pracował tej zimy. »
Za drugą próbą wszystko poszło tak, jak chciał; Lewis Hamilton nie ma żadnych skarg. „Opony od wczoraj sprawują się bardzo dobrze, nie mam na nie żadnych skarg. Wiem, że wielokrotnie na to narzekałem, ciekawie będzie zobaczyć, jak jutro się rozwiną. »
Martwiłem się możliwym deficytem prędkości w porównaniu do Ferrari tej zimy Lewis Hamilton radykalnie zmienił swoje nastawienie. « W ogóle nie spodziewałem się, że zobaczę tę różnicę w wydajności, którą tutaj widzimy. » Rzeczywiście Mercedes spadł z ligi Sebastian Vettel siedem dziesiątych!
Dzisiaj naprawdę pozytywny szum na torze. Auto śmiga pięknie. Jesteśmy gotowi na jutrzejszą walkę #AusGP # F1 @MercedesAMGF1 @MSI_Images pic.twitter.com/SAMwnCASO5
- Lewis Hamilton (@LewisHamilton) 15 marca 2019
Złe języki powiedzą, że Lewis Hamilton i Toto Wolff rozegrał cholernie blef. „Podczas testów czułem, że mamy przyzwoity pakiet do pracy, ale martwiliśmy się, że będziemy nieco w tyle (Ferrari), szczerze mówiąc, tak myśleliśmy, kiedy oni (inżynierowie) pokazał nam analizę testów w Barcelonie (Hiszpania). Szczerze wierzyliśmy, że stoimy za Ferrari, broni rekordzistę pole position (84).
Od tego momentu nie zmieniliśmy samochodu, lepiej go zrozumieliśmy. Nie spieszyliśmy się tutaj z żadną poprawą. Nagle Ferrari straciło osiągi dziś rano w EL3 lub kwalifikacjach, to był dla nas prawdziwy szok.– podsumowuje Anglik. Dla jego przeciwników szok z pewnością jest jeszcze większy…
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)