Drugi z tyłu Lewis Hamilton z pewnością nie jest tego rezultatem Daniel Ricciardo można się spodziewać na mecie Grand Prix Monako, biorąc pod uwagę jego występy w pierwszej części wyścigu. Walcząc z mistrzem świata o pierwsze miejsce, Australijczyk został wezwany z powrotem do boksów, aby pomóc Brytyjczykowi w przejściu na opony typu slick. Ale błąd Red Bull Racing kosztowało go cenny czas, dzięki czemu Hamilton ponownie objął prowadzenie.
„Kiedy zobaczyliśmy, że Hamilton wcześniej zatrzymał okrążenie i jechał na ultramiękkiej nawierzchni, pomyśleliśmy, że dotarcie do mety było trochę ciasne, wyjaśnia Christian Horner, szef zespołu Red Bull Racing. Zdecydowaliśmy się jeździć na supermiękkich oponach.
Wystąpił problem z komunikacją, ponieważ zespół nie był świadomy tego wyboru. Opony podgrzewane są w garażach lub za garażem w zależności od rodzaju wybranego na starcie i niestety te które właśnie wybraliśmy nie były w naszym zasięgu. » Zespół Miltona Keynesa przeprosił do pilota po przylocie.
Znajdź raport i analizę Grand Prix Monako, przygotowane przez naszych specjalnych korespondentów w Księstwie, w numerze AUTO 2065tygodniowo dostępny od 22:XNUMX dziś wieczorem w wersji cyfrowej, a od tej środy w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)