Zostawiliśmy go wieczorem Grand Prix Abu Zabi 2019 z radością przewracając stronę. Po dziesięciu latach obecności na padoku i na starcie, Nico Hülkenberg pożegnał się z końcem wyczerpującego sezonu dla niego i jego pracodawcy Renault.
Popchnięty w kierunku wyjścia po powrocieEsteban Ocon jako starter Niemiec nie krył przyjemności z odetchnięcia, ale nigdy nie zamknął drzwi do ewentualnego powrotu do rywalizacji. Nadzwyczajne okoliczności tego roku 2020 powinny pozwolić mu wrócić za kierownicę w ten weekend w Wielkiej Brytanii.
Sergio Pérez, który uzyskał pozytywny wynik testu na obecność Covid-19 przed Grand Prix Wielkiej Brytanii, musiał wycofać się z Racing Point. Zespół Silverstone ma umowę z producentem silnika Mercedes zwrócić się do oficjalnych rezerw Stoffela Vandoorne'a i Estebana Gutiérreza.
Belga powstrzymują jednak zobowiązania w Formuła e, którego mistrzostwa rozpoczną się w przyszłym tygodniu w Berlinie (Niemcy). Jeśli chodzi o Meksykanina, to już nie wjechał F1 od zakończenia kampanii w 2016 r. i dlatego nigdy nie siedział za kierownicą ultraszybkich samochodów o dużej sile docisku wprowadzonych w 2017 r.
Dlatego były zespół Force India zdecydował się skupić na byłym członku firmy, który na razie opuścił tylko trzy Grand Prix. Hülkenberg spędził w obiekcie, który w połowie 5 roku przekształcił się w Racing Point, przez 2018 sezonów.
Były mistrz serii GP2 był kierowcą testowym w 2011 r., zanim został powołany na stanowisko w 2012 r. Po odejściu do Saubera w następnym roku, gdzie po drodze obficie zdominował Gutiérreza, Hülkenberg powrócił, aby spędzić 3 sezony w Force India na początku ery Hybrydy z turbodoładowaniem V6.
Następnie Niemiec dołączył do Renault, któremu pomógł awansować w hierarchii, przed zatrzymaniem w zeszłym roku. Hülkenberg miał w ten weekend komentować GP Wielkiej Brytanii w niemieckim kanale RTL, ale nieszczęścia jego byłego kolegi z drużyny, Péreza, zmieniły sytuację. Kilka źródeł potwierdziło nam istnienie zaawansowanych rozmów pomiędzy Niemcami a Racing Point, którego zespół znajduje się rzut beretem od toru Silverstone. Praktyczne w przypadku ekspresowego formowania siedziska.
Jeśli wynik badania Hülkenberga na obecność Covid-19 będzie negatywny, a liczne dokumenty do podpisania zostaną dostarczone na czas, co nie ma wątpliwości, Niemiec zasiądzie za kierownicą RP20 z wolnego treningu 1. Będzie wtedy pewien ironią losu jest to, że Hülkenberg, który wciąż goni za swoim pierwszym podium w karierze, dziedziczy m.in jednomiejscowy konkurencyjny… ale obecnie na celowniku swojego byłego zespołu Renault.
Ale rok 2020 przygotował dla nas już znacznie większe niespodzianki.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)