Hülkenberg: „Szczęśliwy, ale nie w 100%”

Po rywalizacji w pierwszej połowie mistrzostw Niemiec podsumowuje swój początek sezonu i planuje powrót do Formuły 1 po roku nieobecności.

opublikowany 22/08/2012 à 13:19

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Hülkenberg: „Szczęśliwy, ale nie w 100%”

Zastąpiony przez pastora Maldonado o godz Williams po dobrej kampanii w 2010 r., Nico Hülkenberg czekał sezon, zanim znalazł początkową rolę w zespole Force India. W wywiadzie udzielonym oficjalnej stronie internetowej Formuła 1mistrz serii GP2009 2 dzieli się swoimi pierwszymi wrażeniami po powrocie do najwyższej kategorii sportów motorowych. „ Jak na razie jestem bardzo zadowolony ze swojego sezonu– wyjaśnia Niemiec. Początki były trochę trudne, ale stale ulepszaliśmy samochód i walczyliśmy o punkty na wielu torach. Uważam jednak, że mogliśmy zdobyć jeszcze kilka punktów. Zwłaszcza w pierwszych wyścigach, bo pech kosztował mnie dobre wyniki. Jestem więc zadowolony, ale nie w 100%. »

Po sezonie spędzonym jako kierowca testowy w Force India w 2011 roku, młody Niemiec, który 25 sierpnia obchodził swoje 19. urodziny, musiał wrócić do rzeczywistości z początku roku, zanim nabrał rozpędu. „ Popełniłem kilka błędów w pierwszych wyścigach mistrzostw i myślę, że w kilku sytuacjach mogłem spisać się lepiej, on kontynuuje. Jest to szczególnie widoczne w kwalifikacjach, kiedy Paul (di Resta) kończy wyścig przede mną. Ale teraz to się zmienia i czuję się naprawdę dobrze. Oczywiście nie wszystko jest idealne, ale moje występy poprawiły się od początku sezonu. »

Jeśli chodzi o dziewięć pozostałych Grand Prix, Nico Hülkenberg nie chce obarczyć optymizmem, wiedząc doskonale, że jego VJM05 nadal ma pewne wady. „ Mimo że poprawiliśmy samochód, musimy pozostać realistami. Nasze tempo wyścigowe jest niższe niż Saubera, Williamsa i czołowych zespołów. Możemy jednak pokonać Saubera, Williamsa czy Mercedes kiedy nasz weekend mija bez najmniejszego problemu. Często zdarza się to w kwalifikacjach, ale podczas Grand Prix do przejechania jest 50, 60 lub 70 okrążeń przed samochodami szybszymi od naszego. Nasze tempo wyścigowe pokazuje obecnie, gdzie jesteśmy w hierarchii. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz