Powrót do Barcelony (Hiszpania) w celu przeprowadzenia pierwszego poranka testów w ostatnim tygodniu testów zbiorowych Renault, Nico Hülkenberg był w stanie przedstawić zaktualizowane sprawozdanie we wtorek, 26 lutego, na początku popołudnia. Przede wszystkim Niemiec jest zadowolony z zachowania francuskiego silnika.
„Mogę powiedzieć, że poczyniliśmy w tej kwestii znaczny postęp. Porównanie z rokiem 2018 nie jest zbyt sprawiedliwe, ponieważ większe płetwy powodują większy opór i wrażenia z jazdy są modyfikowane, wyjaśnione autor najlepszego czasu pierwszego tygodnia.
Tydzień 2 to GO!@HulkHulkenberg wyrusza na tor, aby wykonać szybkie okrążenie instalacyjne.#RSduch pic.twitter.com/dl2OR41zvq
—Renault F1 Zespół (@RenaultF1Team) 26 luty 2019
Ale nawet z tym dodatkowym oporem, czuję większą moc silnika. Wystarczy (aby zbliżyć się do czerwony Byk, Ferrari et Mercedes) ? O tym przekonamy się dopiero w Melbourne (Australia, miejsce pierwszego lekarza rodzinnego 17 marca). »
Na drugi tydzień zimowych testów Renault nie dostarczyło żadnych nowych części aerodynamicznych. „Czekamy na nowe informacje w nadchodzących dniach, ale zawsze będziecie rozpoznawać jednomiejscowy ! "
Poranna sesja:
Hulk ukończył 83 okrążenia. Pora obiadu!#RSduch pic.twitter.com/48KoWgLOFA- Zespół Renault F1 (@ RenaultF1Team) 26 luty 2019
Nie wdając się w szczegóły, Nico Hülkenberg przyznał, że nie jest jeszcze w pełni usatysfakcjonowany swoim wierzchowcem. « Jeśli jesteś całkowicie szczęśliwy, oznacza to, że nie jesteś gotowy. Kiedy tu atakujesz, bolą Cię opony. Trzeba uważać, aby przewieźć opony jak najdalej. Tor w Barcelonie jest bardzo wymagający, szczególnie jeśli chodzi o lewą przednią oponę., kontynuuje osoba nosząca numer 27.
Wreszcie wydaje się, że przeciwności losu go nie martwią. « Alfa Romeo wygląda na mocnego, zupełnie jak Haas i RacingPoint. To ciekawe, co roku ludzie mówią, że środek tabeli jest bardzo konkurencyjny i zawsze jest to samo. Jednakże, To nie dlatego, że pokonaliśmy ich w zeszłym roku, jesteśmy dzisiaj przed nimi. Musimy zapewnić kontynuację pracy tak dużego zespołu fabrycznego, jak nasz. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)