Bahrajn, marzec 2019 r. Renault doświadczył nieco katastrofalnego Grand Prix na dwóch Renault R.S.19 Daniel Ricciardo et Nico Hülkenberg plasując się na samym końcu rankingu. Niepokoje we francuskim klanie skrystalizują się szczególnie wokół bloku silnika jednomiejscowy Nico Hülkenberga, w rzeczywistości ofiarę problemu z korbowodem.
Szczegółowo na marginesie Grand Prix Monako autorstwa Cyril Abiteboul, ten poważny problem został ostatecznie rozwiązany przez inżynierów Wirusy, siłę napędową francuskiej struktury. Wystarczająco, aby przywrócić pełne posiadanie środków francuskiej turbo/hybrydzie V6 z turbodoładowaniem, podczas gdy w poprzednich wyścigach rywalizowano bez wszystkich osiągów układu napędowego.
Powrót do „normalnego” poziomu daje kierowcom powody do satysfakcji, a Ricciardo wspomniał nawet o istnieniu prawdziwego trybu kwalifikacyjnego. „Bardzo szybko znaleźli rozwiązania, przeprojektowali, zregenerowali i dokonali niezbędnych napraw, komentarze ze strony Hülkenberga na stronie internetowej dyscypliny.
Było naprawdę imponująco, a w Monako znów mogliśmy poczuć, że silnik „ożył” i mogliśmy walczyć na całych naszych możliwościach. Jest więc bardzo pozytywnie. »
Renault wprowadziło ewolucję swojej jednostki napędowej w Hiszpanii, podobnie jak Stabilny Ferrari spieszy się z powrotem na poziom swojego wielkiego rywala Mercedes, podczas gdy początkowy harmonogram powinien przewidywać, że włoski zespół będzie czekał, aż Kanada w przyszłym tygodniu przyniesie swoje „evo”.
Runda kanadyjska, w wyniku której, jak powiedziano, Mercedes może również zająć drugie miejsce pod względem silników Lewis Hamilton na konferencji prasowej po wyścigu. „Wiem, że ludzie w fabryce pracują nad udoskonaleniami, – wypalił zwycięzca.
Myślę, że w następnym wyścigu prawdopodobnie będziemy mieli nowy silnik. Dzięki temu samochód będzie nadal rozwijał się tak, jak tego chcemy. » Konkurencja może już wrzeć.
Zapoznaj się z pełnym raportem i analizą Grand Prix Monako, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Księstwie, w numerze 2218 AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)