Były dyrektor Stabilny Ferrari wyjaśnia na kanałach Rai, że słuchało krytyki, szczególnie dotyczącej hałasu jednomiejscowych samochodów wyposażonych w turbo/hybrydowe silniki V6. „Hałas jest teraz oczywiście inny i jeśli będzie z tym problem, a zespoły się zgodzą, możemy znaleźć sposób, aby samochody były głośniejsze”, – deklaruje Francuz. Osobiście uważam, że intonacje są fascynujące. »
Jeśli chodzi o problemy konsumpcyjne, Jean Todt wydaje się wyraźnie bardziej obraźliwy. „ Nie chcę Formuła 1 co idzie w stronę ekonomii. » – głosi były szef Peugeot Talbot Sport, przypominając, że dozwolona ilość paliwa, 100 kg, „ został zaproponowany przez zespoły. » Wreszcie Todt uważa, że wyprzedzanie będzie coraz częstsze w nadchodzących wyścigach i nie chce oceniać przed zobaczeniem dowodów.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)