Jak na ironię, jest z przodu Esteban Ocon, jego kierowca rezerwowy w 2016 r., że Renault miesiąc temu przegrał pojedynek punktowy podczas inauguracyjnego Grand Prix w Australii. Kierowca Force India miał to, co najlepsze McLaren de Fernando Alonso, jednocześnie stawiając opór Nico Hülkenberg i RS17.
Zespół niemiecki i francuski mają nadzieję odwrócić sytuację w Chinach w ten weekend, próbując otworzyć swoje stanowisko na torze w Szanghaju. Zarządzanie oponami będzie jednym z czynników decydujących o zwycięstwie 24 godziny Le Mans 2015.
„Tor znany jest z niekończącej się kombinacji zakrętów 1 i 2. To trudny punkt, ponieważ łatwo jest wjechać tam zbyt szybko, szczególnie podczas kwalifikacji, a jest to zakręt, który pożera lewą przednią oponę…
Historycznie rzecz biorąc, zarządzanie oponami pozostaje skomplikowanym zadaniem, ponieważ zakręt 13 to kolejny bardzo długi skręt w prawo, co jeszcze bardziej skraca żywotność gumy. Opony i samochody są w tym roku bardzo różne, więc w piątek będziemy musieli się wiele nauczyć. »
Niezawodność – hasło przewodnie Renault
Na potrzeby australijskiego wydarzenia i ze względu na niezawodność Renault zainstalowało MGU-K 2016 w jednostkach napędowych RS17 i blokach Red Bull Racing et Toro Rosso. Wybór dokonany po problemach podczas zimowych testów w Barcelonie, który powinien potrwać do początku maja w Hiszpanii.
„Wydajność jednostki napędowej wydaje się być zgodna z naszymi oczekiwaniami i wiemy, że jeszcze wiele przed nami, precyzyjny Cyril Abiteboul, dyrektor Renault Sport Racing.
W odpowiednim czasie powrócimy do specyfikacji MGU-K z 2017 roku i wprowadzimy także ulepszenia, ale stanie się to tylko wtedy, gdy osiągniemy poziom niezawodności, jakiego potrzebujemy. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)