GPDA spotka się w piątek na Interlagos, aby omówić przyszłość F1

Stowarzyszenie Kierowców Grand Prix omówi kilka tematów, w tym opony i rosnącą przepaść pomiędzy czołowymi zespołami a resztą stawki. 

opublikowany 08/11/2018 à 20:18

Juliena BILLIOTTE

0 Zobacz komentarze)

GPDA spotka się w piątek na Interlagos, aby omówić przyszłość F1

Konieczność konserwacji opon podczas wyścigu, aby uniknąć jakiejkolwiek degradacji i zmniejszenia liczby pit stopów, a także rosnąca przepaść między trio Mercedes-Ferrari-czerwony Byk i inne zespoły przyczyniły się do podsycenia fali frustracji na padoku. 

Dlatego też wśród kierowców podjęto decyzję o spotkaniu w ramach Grand Prix Brazylii w celu sformułowania różnych propozycji mających na celu poprawę widowiska oferowanego na torze. 

« W piątek wieczorem po odprawie kierowców spotykamy się ze wszystkimi członkami GPDA i będziemy omawiać przyszłość GPDA. F1, zwierzył się z Interlagos Romain Grosjean, który tworzy z Alexandrem Würzem i Sebastian Vettel komitet zarządzający stowarzyszenia. Moim zdaniem ten sport nie jest na takim poziomie, jaki powinien być. 

Verstappen który w USA startuje jako ostatni, powiedziałem po kwalifikacjach, że w 6. rundzie będzie 4. i tak też się stało. W efekcie pozostali kierowcy sprawiają wrażenie amatorów. Mówimy o odwróconej stawce, ale dopóki czołowe zespoły będą o trzy sekundy szybsze na okrążeniu, nie będzie to miało żadnego zastosowania. To tak jakbyśmy byli wibratorami. 

Mamy program punktów do omówienia i dobrze byłoby, gdybyśmy opuścili spotkanie z kilkoma pomysłami do przedstawienia, aby uczynić F1 bardziej seksowną ". 

jego rodak Pierre Gasly przyznaje, że warto przestudiować kwestię opon, wierząc, że kierowcy muszą zabierać więcej głosu w czasach, gdy dyskusje na temat zapowiadanej na rok 2021 rewolucji wydają się słabnąć. 

« Możemy zrobić wiele rzeczy, aby serial był bardziej ekscytujący, ale jest jeden aspekt, który może naprawdę pomóc: mocniejsza guma, która jest mniej podatna na przegrzanie.– wyjaśnił pilot Toro RossoDzięki temu będziemy mogli dłużej śledzić konkurencję. W tej chwili wykonujesz trzy zakręty w strumieniu powietrza innego samochodu i zaczynasz się ślizgać, opona skręca się o trzy stopnie i osiągi spadają. 

Potem następuje efekt kuli śnieżnej: temperatura stale rośnie i gotowe. Jako kierowcy prawdopodobnie powinniśmy częściej zabierać głos w kwestiach, które będą kształtować przyszłość naszego sportu ". 

Juliena BILLIOTTE

Zastępca redaktora naczelnego AUTOhebdo. Pióro zanurzone w żółci.

0 Zobacz komentarze)