Uczucia są z konieczności dzielone wewnątrz Stabilny Ferrari na koniec kwalifikacji do Grand Prix Austrii. Charles Leclerc zdobył pole position (drugie w swojej karierze) po znakomitym występie przeciwko Lewis Hamilton (Mercedes) I Max Verstappen (czerwony Byk), a stawką są nowe osiągnięcia.
Ale Ferrari musiało uporać się z problemami technicznymi napotkanymi przez SF90 Sebastian Vettel pomiędzy Q2 a Q3, podczas gdy włoski klan właśnie osiągnął dublet pod koniec drugiej części kwalifikacji.
Mechanicy rzucili się na lewą stronę jednomiejscowy Niemiec, który początkowo sugerował problem z podłogą, zanim zespół Maranello w komentarzach zgłoszonych przez Sky Sports potwierdził problem z ciśnieniem powietrza na poziomie silnika, problem związany z układem pneumatycznym silnika.
„Nie mogliśmy zacząć od nowa i zacząć od nowa, przyznaje Vettel przy mikrofonie kanału angielskiego. Straciliśmy część Q2, a co za tym idzie, całkowicie Q3. Bardzo szybko podjęliśmy decyzję o wymianie (elementów), ale zajmuje to trochę czasu, ponieważ trzeba zdemontować karoserię.
Chłopaki zrobili, co mogli, ale nie zdążyli. To frustrujące, ale z kokpitu samochodu nie można było nic zrobić. Musimy zrozumieć, co się stało i upewnić się, że to się więcej nie powtórzy. »
Vettel bez czasu w sesji zakończył Q3 na 10. pozycji, ale mógł liczyć na karę przesunięcia o pięć miejsc w Kevin Magnussen (Haas) w celu zmiany skrzyni biegów, aby przejść o jedną pozycję wyżej w hierarchii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)