MP4-25 osiągnęły najgorszy wynik w sezonie podczas Grand Prix Węgier, zdobywając zaledwie cztery punkty w porównaniu do 40 czerwony Byki 30 za Ferrari. Jeśli angielski zespół nadal jest w wyścigu ze stratą ośmiu punktów do Red Bulla, musi jak najszybciej odzyskać siły, aby dotrzymać tempa samochodom Marka Webbera i Sebastian Vettel.
Dyrektor sportowy zespołu, Jonathan Neale, wyraził niezdolność swojego zespołu do wyprodukowania elastycznego przedniego skrzydła w MP4-25, które jest używane w modelach RB6 i RBXNUMX Red Bulla. F10 Scuderii. Tej innowacji mogłoby bardzo brakować dwóm mistrzom świata, Jensonowi Buttonowi i Lewis Hamilton, na trasie Spa-Francorchamps, która na przemian składa się z długich prostych i mniej lub bardziej ostrych zakrętów.
« Na tym poziomie rywalizacji są to bardzo zacięte mistrzostwa „, skomentował Neale. „ To będzie prawdziwy wyścig rozwojowy, tak jak to ma miejsce od początku roku, w którym kierowcy będą bardzo blisko siebie. Wynik zależy od tego, co uda nam się w międzyczasie wymyślić. Przygotowujemy nowe paczki dla Singapuru (26 września, w trzech Grand Prix, przyp. red.) i po. Jeśli znajdziemy się w takiej samej sytuacji jak dzisiaj, będziemy wprowadzać ulepszenia w bolidach jednomiejscowych aż do ostatniego wyścigu sezonu. »
Nawet jeśli przerwa letnia była długa, rozwój powinien ewoluować w ten sam sposób, ponieważ zespołom nie wolno było już w przerwie pracować nad rozwojem jednomiejscowych bolidów. „ Byliśmy na Węgrzech „, kontynuował Jonathan Neale. „ Różnica w stosunku do Ferrari i Red Bulla była znacząca. Jednak bardzo ciężko pracujemy, aby rozwiązać ten problem. Front jest naprawdę blisko i walczymy o to, aby wrócić do walki. Każdy wyścig jest ważny, a mistrzostwa będą naprawdę zacięte pod koniec sezonu. Chcemy to wygrać bardziej niż ktokolwiek inny. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)