Spór między obiema stronami dotyczy ekstraktorów jednomiejscowych samolotów tych trzech oskarżonych zespołów, uznawanych za nielegalne, ponieważ zapewniają większe wsparcie aerodynamiczne w wyniku obejścia przepisów.
FIA, która poza sezonem uznała je za zgodne, ostatecznie uznała je za zgodne i logicznie rzecz biorąc odrzuciła skargę, potwierdzając, że Brawn GP, Williams et Toyota „spełniał wymagania przepisów technicznych z 2009 r.”.
FIA ostatecznie uznała te elementy za całkowicie ważne, potwierdzając, że Brawn GP, Williams i Toyota „w pełni przestrzegały przepisów technicznych na rok 2009”.
Przesłuchania trwały sześć godzin w Melbourne, niecałe trzy dni przed Grand Prix Australii, pierwszym wydarzeniem sezonu.
„Jesteśmy zadowoleni z decyzji sędziów wyścigu, ale wolimy nie komentować dalej sytuacji” – oświadczył Prezes Toyoty F1, Tadashi Yamashina, tuż po zapoznaniu się z pierwszym wyrokiem.
czerwony Byk, Ferrari, Renault i BMW-Sauber zdecydowały się zatem złożyć apelację, według rzecznika Międzynarodowej Federacji sprawa powinna zostać rozpatrzona przez Sąd Apelacyjny FIA pomiędzy Grand Prix Malezji i Chin.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)