Zakład młodzieżowy działał w 2019 roku do McLaren z duetem Carlos Sainz - Lando Norris autor solidnej kampanii, która pozwoliła zespołowi Woking zająć 4. miejsce w mistrzostwach Producentów.
Obietnice, które muszą zostać potwierdzone w tym sezonie, ostatnim dla McLarena z blokiem Renault, przed wymianą francuskiego zespołu napędowego na turbo/hybrydę V6 Mercedes w momencie zmiany przepisów technicznych.
W tym celu Brytyjczyk liczy na swój zwiększony wkład w rozwój MCL35. „MCL34 został zaprojektowany w 2018 roku i chociaż testowałem go w tym roku, nie miałem w niego zbyt dużego bezpośredniego wkładu, wspomina Norrisa. Ale na rok 2020 duża część MCL35 była pod wpływem tego, o co prosiliśmy Carlos i ja. »
Kolejna zaleta dla tego, który jest przedstawiany jako następna generacja Lewis Hamilton, pełny rok doświadczenia w tej kategorii, niezbędny element lepszego zrozumienia całego sezonu.
„Nie mogę się doczekać powrotu do samochodu, szczególnie w tym roku. dalej wyznaje były mistrz FIA F3 Europa. Byłem w zeszłym roku, ale w tym momencie w 2019 byłem dużo bardziej zdenerwowany tymi wszystkimi nowymi rzeczami, z którymi musiałem się uporać: przepisami, informacjami, strategiami, sposobami pracy...
Tymczasem teraz wiem mnóstwo rzeczy. Czuję się bardziej zrelaksowany i mniej zdenerwowany. Zamiast zastanawiać się, czy jestem gotowy na pierwszy wyścig, tym razem wiem, że jestem i dlatego jestem tak podekscytowany.
La Formuła 1 to taki złożony sport. Jest tak wiele czynników wpływających na wydajność i chociaż możesz je przestudiować, nie możesz ich właściwie zrozumieć, dopóki ich nie doświadczysz.
Na przykład zarządzanie oponami, wiedza, kiedy atakować, a kiedy nie i jak reagować na szybko zmieniającą się strategię. Musisz pomyśleć o całkowitym czasie trwania wyścigu, a wraz z doświadczeniem staje się to łatwiejsze. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)