Silnik Renault to hit

Jeśli nie jest to obecnie najbardziej pożądany w Formule 1, ani najmocniejszy, silnik Renault pokazał w Renault swoją skuteczność. Dobra wiadomość dla francuskiego producenta.

opublikowany 15/05/2010 à 20:04

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Silnik Renault to hit

Chociaż jego właściwości były czasami kwestionowane, silnik Renault dzisiejszy wydaje się być najbardziej odpowiedni na tor taki jak Monako. V8 z Wirusy-Châtillon, słabszy niż blok Mercedes ale bardziej elastyczny niż pozostałe, pozwolił trzem z czterech kierowców napędzanych silnikami Renault dostać się na podium w kwalifikacjach. Po odwróceniu się plecami po deszczu krytyki Renault może dziś pogratulować sobie wyniku w kwalifikacjach w Monako.

« Wiemy, że tutaj moc to nie wszystko, ale ważna jest elastyczność i wszystkie inne cechy silnika, mówi Fabrice Lom, szef działu silników Renault w firmie Red Bull Racing. Na pierwszych trzech miejscach mamy trzy silniki Renault, jesteśmy naprawdę dumni z całej pracy wykonanej w fabryce i na torze, aby poprawić elastyczność i wydajność naszego silnika. »

Red Bull, który umieścił swoich dwóch kierowców na podium, również jest zadowolony z tej idealnej soboty. "IMuszę pogratulować Renault tego hat-tricka », deklaruje Christian Horner, menadżer zespołu. „ Gratulacje dla Renault, dodaje Sebastian Vettel, trzeci. To dla nich wspaniałe, że mają trzy najlepsze samochody na starcie. »

Poza tymi osiągami, silnik Renault nie powinien już mieć w tym sezonie problemów z niezawodnością, ponieważ Viry-Châtillon uzyskał zgodę FIA na ulepszenie go pod tym względem. Po sezonie 2010 francuski silnik V8 będzie mógł wyposażyć nawet więcej zespołów. Zespół obecnie występujący w F1, Williams, a dwa zespoły zgłaszające się, ART Grand Prix i Epsilon Euskadi, mogły korzystać z paliwa Renault. Dobra wiadomość dla Formuła 1 Francuski.

0 Zobacz komentarze)