Cztery zespoły zdecydowały się opracować SREC (KERS w języku angielskim): BMW Sauber, Ferrari, McLaren-Mercedes et Renault. Od początku sezonu BMW Sauber i Renault zdecydowały się porzucić ten ciężki i słabo działający system. Ferrari nadal go używa, a McLaren woli nie używać go na wszystkich torach.
Początkowo szacowany na nieco ponad 60 milionów dolarów, całkowity koszt opracowania SREC osiągnąłby obecnie 100 milionów dolarów.
Na torze system ten głównie pomaga kierowcom w obronie ich pozycji i nie działa, jak oczekiwano, gdy został zaprezentowany, ułatwiać wyprzedzanie. Funkcja Push-to-pass nie została wymyślona na nowo.
Ostatecznie jedyną drużyną, która na tym skorzystałaby Williams. Zespół Grove pracował nad systemem, nie dostosowując go do swoich potrzeb. jednomiejscowy. Dziś Franck Williams przyznaje, że ma ważne kontakty handlowe w celu sprzedaży producentom tego systemu odzyskiwania energii kinetycznej.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)